apple
Diggit

Kako Apple sledi trendom uporabniških izkušenj?

Apple je pred kratkim predstavil številne nove izdelke, vključno z najnovejšo generacijo iPhonov. Ti imajo precej večje zaslone v primerjavi s prejšnjimi modeli. Razlog za to je aktivno sledenje trendom uporabniških izkušenj.

Nova različica iPhona 14 bo po novem na voljo tudi v večji velikosti, in sicer s 6,7-palčnim zaslonom. Po besedah predstavnikov podjetja je ta različica namenjena gledanju posnetkov na družbenih omrežjih, boljšemu prilagajanju zaslona za spremljanje pretočnih platform in igranju iger, ki doživljajo ponoven razcvet. Kamere večje kakovosti, hitrejše zmogljivosti 5G, daljša življenjska doba baterije in digitalne SIM-kartice so še nekatere druge poudarjene prednosti, ki uporabnikom omogočajo lažji vstop v sodobne virutalne trende.

apple

Na voljo sta tudi različici Pro in Pro Max, katerih posebnost je dinamični otok. Ta je bil dosedaj neuporeben črn del zaslona na vrhu mobilnika, ki je vizualno zaokroževal sprednjo kamero in zvočnik. Po novem bo to črno polje namenjeno interaktivnemu vmesniku, ki bo uporabniku prikazoval različna sporočila in obvestila. Tudi ta novost je nastala zaradi analiz mnenj in izkušenj uporabnikov.

»Nova serija naprav iPhone 14 je po eni strani videti kot déjà-vu in postopna inovacija, a vendar se hudič skriva v podrobnostih. Apple je neverjetno dober pri ustvarjanju odlične uporabniške izkušnje in, kar je še pomembneje – v kontekstu naraščajoče inflacije, težav z dobavno verigo in geopolitičnih napetosti. Apple bolje kot kdor koli drug obvlada umetnost in znanost oblikovanja cen,« je novosti komentiral Thomas Husson, podpredsednik in glavni analitik raziskovalnega in svetovalnega podjetja Forrester.

Intervju

z
20. 11. 2024

Ob 30. obletnici delovanja najbolj prepoznavne in priznane znamke v svetu moške mode v…

gizem
16. 11. 2024

O programih izobraževanja in usposabljanja zaposlenih smo se pogovarjali z Gizem Ozturk,…

Sasha Savić
09. 11. 2024

Ključ do uspeha vsakega vodje je v tem, da najde prave ljudi, je prepričan Sasha Savić,…

Moj glavni kriterij pri izbiri ljudi je bil občutek, da posameznik pred mano goji globoko strast do oglaševalske industrije in blagovnih znamk ter to…

Naši avtorji