Mastercard je najvplivnejše finančnotehnološko podjetje na Twitterju
Mastercard je v drugem četrtletju 2022 največkrat omenjeno in najvplivnejše finančnotehnološjo podjetje na Twitterju s kar 252 omembami.
Kaja Kovič
Druga največkrat omenjena finančnotehnološka blagovna znamka je Paypal holdings s 197 omembami, Binance holding pa je s 171 omembami zasedel tretje mesto.
Temi, o katerih se je največkrat razpravljalo v povezavi s finančno tehnologijo in Mastercardom, sta metavesolje in nezamenljivi žetoni, NFT-ji. Veliko se je čivkalo tudi o inovativnih biometričnih plačilih podjetja, zaradi katerih je nakupovanje udobnejše.
Analitiki sicer trdijo, da trendi na spletu ne pomenijo nujno uspeha. »Izdelek lahko postane priljubljen na spletu tudi zaradi povsem napačnih razlogov, saj jih morda omenjajo samo zaradi njihove trenutne priljubljenosti. Vendar pa vsaka reklama šteje in Mastercardova razprava je bila v večini progresivna.«
Družbeni mediji ključnega pomena za finančnotehnološka podjetja
Večina uporabnikov finančnotehnoloških storitev želi hitro in preprosto izkušnjo. Ker so blagovne znamke v tej dejavnosti v središču digitalno usmerjene kulture, jih večina uporablja družbena omrežja za oglaševanje, merjenje učinkovitosti, uporabnosti in priljubljenosti izdelkov in storitev ter za spremljanje zadovoljstva strank in njihovih dvomov, mnenj ter stisk. Vodilna finančnotehnološka podjetja, kot sta MasterCard in PayPal, uporabljajo družbene medije kot živo in interaktivno platformo.