McDonald'sov virtualni poletni tabor
Virtualni tabor, ki ga organizira ena največjih verig restavracij s hitro prehrano, vključuje različne ponudbe in popuste, prilagodljive menije, koncerte velikih zvezdnikov in posebne kolekcije oblek.
Kaja Kovič
Tabor McDonald's se v ZDA začenja 5. julija in traja cel mesec. Vsak dan vezan bo na določeno promocijo, četrtki bodo obarvani modno, nedelja pa so rezervirane za nastope zvezdnikov, kot so Omar Apollo, Kid Cudi.
McDonald'sov nov projekt je še en znak, da podjetje na svojo mobilno aplikacijo gleda kot na ključ do srca generacije Z. Organizacija 27-dnevnega digitalnega tabora sicer velja za prvo tovrstno akcijo, a zelo nazorno kaže na poudarjenje digitalne strategije, ki so jo okrepili v času pandemije.
Takrat je McDonald’s predstavil platformo Famous Orders, preko katere so uporabnikom predstavljali najljubše obroke slavnih ljudi in jih promovirali po znižani ceni. Koncept je prispeval k povečanju prodaje med pandemijo. Na platformi so že takrat želeli doseči čim večjo vključenost javnosti z različnimi spletnimi povezavami, s prodajo posebnih oblačil in predvajanjem vsebin. Lansko leto so uporabnike presenetili z nastopom nadvse popularno K-pop skupino BTS. Tabor je torej nadgradnja ideje iz časa pandemije, le da je bolj sistematično in holistično vzpostavljena in bo delovala kot nekakšen virtualni kulinarično-glasbeni festival.