mcdonsalds
Diggit

McDonald'sov virtualni poletni tabor

Virtualni tabor, ki ga organizira ena največjih verig restavracij s hitro prehrano, vključuje različne ponudbe in popuste, prilagodljive menije, koncerte velikih zvezdnikov in posebne kolekcije oblek.

Tabor McDonald's se v ZDA začenja 5. julija in traja cel mesec. Vsak dan vezan bo na določeno promocijo, četrtki bodo obarvani modno, nedelja pa so rezervirane za nastope zvezdnikov, kot so Omar Apollo, Kid Cudi.

McDonald'sov nov projekt je še en znak, da podjetje na svojo mobilno aplikacijo gleda kot na ključ do srca generacije Z. Organizacija 27-dnevnega digitalnega tabora sicer velja za prvo tovrstno akcijo, a zelo nazorno kaže na poudarjenje digitalne strategije, ki so jo okrepili v času pandemije.

Takrat je McDonald’s predstavil platformo Famous Orders, preko katere so uporabnikom predstavljali najljubše obroke slavnih ljudi in jih promovirali po znižani ceni. Koncept je prispeval k povečanju prodaje med pandemijo. Na platformi so že takrat želeli doseči čim večjo vključenost javnosti z različnimi spletnimi povezavami, s prodajo posebnih oblačil in predvajanjem vsebin. Lansko leto so uporabnike presenetili z nastopom nadvse popularno K-pop skupino BTS. Tabor je torej nadgradnja ideje iz časa pandemije, le da je bolj sistematično in holistično vzpostavljena in bo delovala kot nekakšen virtualni kulinarično-glasbeni festival.

493-494

Naroči se na revijo MM in prihrani do 30%!

Intervju

almas
13. 08. 2022

Eden od večjih izzivov, s katerimi se je Svetlana Almaš, direktorica marketinga in…

»Pogosto ljudje na korporacije gledajo kot na dinozavre, okostenele strukture, ki le počasi sledijo spremembam, a realnost je, vsaj pri nas, zelo…

zadravec
12. 08. 2022

Poslovni svetovalec Domen Zadravec nam je v intervjuju za MM zaupal, kako je sodelovati z…

Pri vsakem hitro rastočem, uspešnem podjetju gre za enkratno kombinacijo dejavnikov, kot so znanje, inovativnost, strast, vizionarstvo, podjetnost in…

peter scott
03. 08. 2022

Peter Scott, podpredsednik novih medijev in inovacij v družbi Warner Bros. Discovery,…

Kot medij moraš razumeti, kaj navijači pričakujejo od tebe in jim to tudi ponuditi. Nekateri želijo vsebine gledati na telefonu, drugi na televiziji…

Naši avtorji