Netflixova krivulja ponovno strmo navzgor
Netflix je prekinil niz izgub, saj so v tretjem četrtletju dosegli nov mejnik, 2,4 milijona naročnikov, in to tik pred uvedbo oglasov.
Kaja Kovič
Ponudnik pretočnih vsebin se je po dveh precej slabih četrtletjih močno okrepil in pridobil toliko novih naročnikov, da je presegel nov mejnik, 2,4 milijona novih naročnikov, potem ko jih je v drugem četrtletju izgubil skoraj milijon. Poraz prejšnjega četrtletja je pomenil tudi največji upad naročnikov Netflixa doslej. »Po težkem prvem polletju verjamemo, da smo na poti, da ponovno pospešimo rast,« je družba zapisala v pismu delničarjem in kot gonilo rasti poudarila moč vsebine, ki jo ponujajo naročnikom.
Večina novih Netflixovih naročnikov prihaja izven ZDA in Kanade, od tam je »le« 100.000 novih strank. A tudi to je zadovoljivo, sporočajo iz družbe, saj so v tej regiji v pol leta izgubili kar 1,9 milijona naročnikov, očitno pa se krivulja ponovno obrača navzgor. Največ novih naročnikov so dobili iz azijskopacifiške regije (1,3 milijona) ter Evrope in Bližnjega vzhoda (600.000).
Oglasi so (skoraj) tukaj
Netflix, podprt z oglasi, bo predstavljen 3. novembra v ZDA in bo stal približno 7 evrov na mesec, nato pa ga bodo zelo kmalu uvedli tudi v drugih regijah po svetu. Novega Netflixa se zaradi cenovne ugodnosti ne veselijo le gledalci, temveč tudi oglaševalci. »Dosedanji odziv oglaševalcev je bil izjemno pozitiven in verjamemo, da se bo večja izbira za cenovno zavedne potrošnike sčasoma odrazila v višjih prihodkih in večjem dobičku iz poslovanja,« so pojasnili v pismu delničarjem.