netflix
Diggit

Netflixova krivulja ponovno strmo navzgor

Netflix je prekinil niz izgub, saj so v tretjem četrtletju dosegli nov mejnik, 2,4 milijona naročnikov, in to tik pred uvedbo oglasov.

Ponudnik pretočnih vsebin se je po dveh precej slabih četrtletjih močno okrepil in pridobil toliko novih naročnikov, da je presegel nov mejnik, 2,4 milijona novih naročnikov, potem ko jih je v drugem četrtletju izgubil skoraj milijon. Poraz prejšnjega četrtletja je pomenil tudi največji upad naročnikov Netflixa doslej. »Po težkem prvem polletju verjamemo, da smo na poti, da ponovno pospešimo rast,« je družba zapisala v pismu delničarjem in kot gonilo rasti poudarila moč vsebine, ki jo ponujajo naročnikom.

Večina novih Netflixovih naročnikov prihaja izven ZDA in Kanade, od tam je »le« 100.000 novih strank. A tudi to je zadovoljivo, sporočajo iz družbe, saj so v tej regiji v pol leta izgubili kar 1,9 milijona naročnikov, očitno pa se krivulja ponovno obrača navzgor. Največ novih naročnikov so dobili iz azijskopacifiške regije (1,3 milijona) ter Evrope in Bližnjega vzhoda (600.000).

Oglasi so (skoraj) tukaj

Netflix, podprt z oglasi, bo predstavljen 3. novembra v ZDA in bo stal približno 7 evrov na mesec, nato pa ga bodo zelo kmalu uvedli tudi v drugih regijah po svetu. Novega Netflixa se zaradi cenovne ugodnosti ne veselijo le gledalci, temveč tudi oglaševalci. »Dosedanji odziv oglaševalcev je bil izjemno pozitiven in verjamemo, da se bo večja izbira za cenovno zavedne potrošnike sčasoma odrazila v višjih prihodkih in večjem dobičku iz poslovanja,« so pojasnili v pismu delničarjem.

Intervju

sasa gnezda
22. 04. 2024

V podjetju Mediade tudi letos pripravljajo Konferenco internega komuniciranja KIK 2024,…

Nekje sem zasledila misel, da je komunikacija mehka veščina, a da je zanjo treba trdo delati. Interna komunikacija se ne zgodi sama od sebe – vsaj ne…

zz
20. 04. 2024

PandaChat, slovenska rešitev, ki z UI poenostavlja iskanje po obsežnih podatkovnih…

Pričakujete lahko, da bo PandaChat vedno znova presenečal s kreativnimi in inovativnimi funkcionalnostmi. Spremljamo trg, razmišljamo in si…

Življenje z znaMMkami
15. 04. 2024

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u, zato jo objavljamo tudi na…

Prisegam na humor, igro besed in čustva … »Kupijo« me tudi nizkoproračunski oglasi z dobro idejo.

Naši avtorji