nike
Diggit

Nike: Vse večji poudarek na aplikacijah

»Večja digitalna angažiranost pomeni več stalnih strank, večjo pogostost nakupov in večjo povprečno vrednost naročila. Poleg tega te aktivnosti vodijo do grajenja prave Nike skupnosti,« je povedal predsednik uprave in izvršni direktor John Donahoe.

Nikeovi poslovni rezultati kažejo, kako ključne so mobilne oziroma digitalne povezave med podjetji in potrošniki za rast prihodkov in ohranjanje pozornosti ter pripadnosti strank. Družina Nikeovih aplikacij (za tek, vadbo doma, za nakupe, zbiratelje superg in druge) je podjetju prinesla skoraj polovico celotnega letnega zaslužka v digitalnem poslovanju. Tako so se v športnemu velikanu odločili, da si za dolgoročni cilj zadajo, da bodo ustvarili 40 odstotkov celotnega zaslužka preko različnih kanalov e-trgovine.

»S potrošniki se ne zbližujemo le v fizičnih trgovinah, temveč tudi na digitalnih platformah, in tudi tam jim želimo pričarati posebne izkušnje s čim bolj neposrednimi povezavami. S tem se bomo bolje pozicionirali kot blagovna znamka, kar prinaša dolgoročno rast.«

To je premik, ki ga vodijo potrošniki, je poudaril Donahoe. »Ne jemljemo zlahka potrošnikov, ki nas postavijo v danes najbolj cenjeno nepremičnino, to je domači zaslon njihovega telefona,« se pošali. Nikeu pri ustvarjanju bolj prilagojene izkušnje za uporabnike strank pomaga podjetje za programsko opremo Adobe.

Ustvarjanje posebnih izkušenj za ciljno občinstvo obvlada Nike že od nekdaj. Ob praznovanju 50. obletnice podjetja so v podjetju posneli kratki film »Seen It All«, ki ga je režiral in v njem prevzel glavno vlogo Spike Lee, ter nas spominja na sodelovanje podjeta z zvezdniškimi športniki kot so Michael Jordan, Tiger Woods, Serena Williams, Cristiano Ronaldo in drugimi v različnih akcijah, da bi se čim bolj približali javnosti.

493-494

Naroči se na revijo MM in prihrani do 30%!

Intervju

almas
13. 08. 2022

Eden od večjih izzivov, s katerimi se je Svetlana Almaš, direktorica marketinga in…

»Pogosto ljudje na korporacije gledajo kot na dinozavre, okostenele strukture, ki le počasi sledijo spremembam, a realnost je, vsaj pri nas, zelo…

zadravec
12. 08. 2022

Poslovni svetovalec Domen Zadravec nam je v intervjuju za MM zaupal, kako je sodelovati z…

Pri vsakem hitro rastočem, uspešnem podjetju gre za enkratno kombinacijo dejavnikov, kot so znanje, inovativnost, strast, vizionarstvo, podjetnost in…

peter scott
03. 08. 2022

Peter Scott, podpredsednik novih medijev in inovacij v družbi Warner Bros. Discovery,…

Kot medij moraš razumeti, kaj navijači pričakujejo od tebe in jim to tudi ponuditi. Nekateri želijo vsebine gledati na telefonu, drugi na televiziji…

Naši avtorji