bla
Diggit

Novinarji imajo najraje Twitter

Raziskava med 11.500 novinarji v ZDA je pokazala, da je Twitter med sedmo silo daleč najbolj uporabljano družbeno omrežje.

Navadni smrtniki imajo v ZDA še vedno najraje Facebook (31 %), YouTube (22 %), Twitter (13 %), Instagram (11 %), TikTok (6 %), LinkedIn (4 %) in druga omrežja. 

Novinarji najpogosteje obiskujejo Twitter (69 %), Facebook (52 %), Instagram (19 %), LinkedIn (17 %) itd. Objave in mnenja na Twitterju zato zelo močno vplivajo na poročanje novinarjev v klasičnih medijih.

Določene razlike obstajajo med novinarji glede na njihovo starost, levo ali desno politično orientacijo, vendar je Twitter pri vseh pri vrhu. Novinarji imajo na Twitterju občutek, da s politiki, strankami in različnimi organizacijami, o katerih pišejo, komunicirajo neposredno. Kar je pogosto res. Ko jim, na primer, pošiljajo vprašanja, pišejo komentarje in podobno.

vir: Social Media Today

493-494

Naroči se na revijo MM in prihrani do 30%!

Intervju

almas
13. 08. 2022

Eden od večjih izzivov, s katerimi se je Svetlana Almaš, direktorica marketinga in…

»Pogosto ljudje na korporacije gledajo kot na dinozavre, okostenele strukture, ki le počasi sledijo spremembam, a realnost je, vsaj pri nas, zelo…

zadravec
12. 08. 2022

Poslovni svetovalec Domen Zadravec nam je v intervjuju za MM zaupal, kako je sodelovati z…

Pri vsakem hitro rastočem, uspešnem podjetju gre za enkratno kombinacijo dejavnikov, kot so znanje, inovativnost, strast, vizionarstvo, podjetnost in…

peter scott
03. 08. 2022

Peter Scott, podpredsednik novih medijev in inovacij v družbi Warner Bros. Discovery,…

Kot medij moraš razumeti, kaj navijači pričakujejo od tebe in jim to tudi ponuditi. Nekateri želijo vsebine gledati na telefonu, drugi na televiziji…

Naši avtorji