Novinarji imajo najraje Twitter
Raziskava med 11.500 novinarji v ZDA je pokazala, da je Twitter med sedmo silo daleč najbolj uporabljano družbeno omrežje.
Pixabay
Navadni smrtniki imajo v ZDA še vedno najraje Facebook (31 %), YouTube (22 %), Twitter (13 %), Instagram (11 %), TikTok (6 %), LinkedIn (4 %) in druga omrežja.
Novinarji najpogosteje obiskujejo Twitter (69 %), Facebook (52 %), Instagram (19 %), LinkedIn (17 %) itd. Objave in mnenja na Twitterju zato zelo močno vplivajo na poročanje novinarjev v klasičnih medijih.
Določene razlike obstajajo med novinarji glede na njihovo starost, levo ali desno politično orientacijo, vendar je Twitter pri vseh pri vrhu. Novinarji imajo na Twitterju občutek, da s politiki, strankami in različnimi organizacijami, o katerih pišejo, komunicirajo neposredno. Kar je pogosto res. Ko jim, na primer, pošiljajo vprašanja, pišejo komentarje in podobno.
vir: Social Media Today