Publicis Groupe s 300-milijonsko naložbo v umetno inteligenco
Publicis Groupe bo v naslednjih treh letih vložil 300 milijonov evrov v umetno inteligenco, od tega že letos dobrih 100 milijonov evrov.
Razlog za to je enostaven – nova tehnologija se v oglaševanju uporablja vedno bolj intenzivno in pogosto, zato želijo postati »prva UI v industriji«. Denar bodo v največji svetovni oglaševalski skupini po tržni vrednosti razporedili enakomerno med tehnologijo (vključno z licencami, programsko opremo in infrastrukturo v oblaku) in zaposlene.
Na predstavitvi so razložili, da prav tako načrtujejo integracijo umetne inteligence v svoj trenutni model platforme, ki povezuje vsakega posameznika v podjetju z entiteto, imenovano 'CoreAI', ki temelji na podatkih, ki so jih pridobili na novo ter zgradili sami v zadnjem desetletju. »Prevzemi in transformacija samega podjetja so za nami, skupina se bo zdaj osredotočila na naložbe v tehnologijo, intelektualno lastnino in talente,« je komentiral Arthur Sadoun, direktor Publicis Groupe.
Novoletne čestitke, ustvarjene z uporabo UI
Leto 2024 so v Publicis Groupe začeli na prav poseben, z umetno inteligenco obarvan način. Vsi zaposleni so namreč prejeli edinstveno čestitko, ustvarjeno za vsakega posebej. Sadoun je za zaposlene v eksperimentu z UI nadgradil običajne čestitke in za vsakega posebej ustvaril personalizirano čestitko, ki je vključevala prejemnikove strasti in interese, ter virtualna dvojčka direktorja z imenom AI Directorie+ in AI Maurice.