z
Diggit

Publicis Groupe s 300-milijonsko naložbo v umetno inteligenco

Publicis Groupe bo v naslednjih treh letih vložil 300 milijonov evrov v umetno inteligenco, od tega že letos dobrih 100 milijonov evrov.

Razlog za to je enostaven – nova tehnologija se v oglaševanju uporablja vedno bolj intenzivno in pogosto, zato želijo postati »prva UI v industriji«. Denar bodo v največji svetovni oglaševalski skupini po tržni vrednosti razporedili enakomerno med tehnologijo (vključno z licencami, programsko opremo in infrastrukturo v oblaku) in zaposlene.

Na predstavitvi so razložili, da prav tako načrtujejo integracijo umetne inteligence v svoj trenutni model platforme, ki povezuje vsakega posameznika v podjetju z entiteto, imenovano 'CoreAI', ki temelji na podatkih, ki so jih pridobili na novo ter zgradili sami v zadnjem desetletju. »Prevzemi in transformacija samega podjetja so za nami, skupina se bo zdaj osredotočila na naložbe v tehnologijo, intelektualno lastnino in talente,« je komentiral Arthur Sadoun, direktor Publicis Groupe.

Novoletne čestitke, ustvarjene z uporabo UI

Leto 2024 so v Publicis Groupe začeli na prav poseben, z umetno inteligenco obarvan način. Vsi zaposleni so namreč prejeli edinstveno čestitko, ustvarjeno za vsakega posebej. Sadoun je za zaposlene v eksperimentu z UI nadgradil običajne čestitke in za vsakega posebej ustvaril personalizirano čestitko, ki je vključevala prejemnikove strasti in interese, ter virtualna dvojčka direktorja z imenom AI Directorie+ in AI Maurice.

Intervju

z
20. 11. 2024

Ob 30. obletnici delovanja najbolj prepoznavne in priznane znamke v svetu moške mode v…

gizem
16. 11. 2024

O programih izobraževanja in usposabljanja zaposlenih smo se pogovarjali z Gizem Ozturk,…

Sasha Savić
09. 11. 2024

Ključ do uspeha vsakega vodje je v tem, da najde prave ljudi, je prepričan Sasha Savić,…

Moj glavni kriterij pri izbiri ljudi je bil občutek, da posameznik pred mano goji globoko strast do oglaševalske industrije in blagovnih znamk ter to…

Naši avtorji