Puma v metavesolju: preko NFT-jev na newyorški teden mode
Blagovna znamka Puma je debitirala s prvo izkušnjo metavesolja. Ustvarili so digitalni prostor Black Station s tremi portali, ti pa vsebujejo NFT-je, ki jih je mogoče unovčiti za superge in vstopnice za newyorški teden mode (NYFW).
Kaja Kovič
Black Station, Pumin digitalni prostor s tremi portali v metaversolju, povezuje digitalno oblikovanje s fizičnimi izdelki preko NFT-jev, s čimer blagovna znamka dokazuje, kako uporabljajo sodobno tehnologijo za interakcijo s potrošniki in obogatitev njihovih izkušenj.
Dva portala od treh sta že dostopna in razkrivata dva modela superg, Nitro NFRNO in Nitro Fastroid. Oba modela sta povezana s Pumino NFT-platformo Nitropass. Potrošniki, ki so na platformi izbrali Nitropass, prejmejo dva NFT-ja – enega, ki je vezan na fizične izdelke, in drugega, ki predstavlja virtualno izkušnjo po meri, to je razstava Futrograde. Tudi po njej lahko ljubitelji Pume uničijo svoje NFT-je in pridobijo fizične superge. Tretji portal služi kot vstopna točka za digitalno modno revijo v metavesolju v sklopu NYFW. Potrošniki si bodo lahko ogledali digitalno različico modnega dogodka, prav tako bodo lahko sodelovali z blagovno znamko pri izdelavi kolekcije.
»Glede na meje, ki jih premikamo tako z vidika oblikovanja izdelkov kot z digitalnega vidika, se nam je zdelo primerno, da vzpostavimo Black Station kot nov portal za digitalno raziskovanje mode, športne uspešnosti, naše klasične dediščine in inovacij,« je povedal Adam Petrick, Pumin glavni direktor blagovne znamke.
Metavesolje kot premagovanje fizičnih ovir do potrošnikov
Metavesolje omogoča premostitev fizičnih in digitalnih preprek in je hitro postal priljubljen način za blagovne znamke, da se aktivirajo v obsežnih dogodkih, ki jih drugače njihovi ljubitelji ne bi doživeli z lahkoto. Pumi je v tem projektu pomagalo kreativno podjetje FTR, platformo pa so zgradili s pomočjo Unreal Engine 5, ki ga je ustvaril razvijalec Epic Games.
Po poročilu McKinseyja naj bi bilo metavesolje do leta 2030 vredno 5.000 milijard evrov, zaradi česar postaja vse bolj priljubljeno za oglaševalce in blagovne znamke, predvsem za tiste, ki delujejo na področju maloprodaje in mode. Veliko modnih znamk se je neverjetno hitro prilagodilo novi realnosti in vstopilo v metavesolje. Pred Pumo so to že storili Gap, Gucci, Prada, Louis Vuitton, Nike, Burberry, Givenchy, Tommy Hilfiger, Dolce and Gabbana, Ralph Lauren, Balenciaga in drugi.