Razkritje interne korespondence o nakupu založbe
The New York Times se je dokopal do interne korespondence v tehnološkem velikanu Meta, v kateri so se za potrebe učenja umetne inteligence dogovarjali o nakupu ene od največjih založb na svetu.
Meta potrebuje za razvoj in izboljšave umetne inteligence ogromen dotok informacij, zato so zaposleni preučevali možnosti, da bi za pridobitev velike količine podatkov za treniranje svojih UI-programov kupili založbo Simon & Schuster. Njeno matično podjetje Paramount Global je leta 2020 namreč načrtovalo prodajo založbe.
Simon & Schuster je ena od največjih založniških hiš na svetu in sodi v tako imenovano »veliko peterico« (poleg Penguin Random House, HarperCollins, Hachette in Macmillan). Pod okriljem založbe Simon & Schuster izdajajo nekateri najslavnejši pisatelji na svetu, denimo Stephen King, Colleen Hoover in Bob Woodward.
Meta je za razvoj in izboljšave UI-programov do zdaj uporabila že praktično vse knjige, pesmi in eseje, ki so na voljo na spletu. Po pisanju NYT je med njimi tudi veliko avtorsko zaščitene vsebine brez soglasij avtorjev. Na Meti so razmišljali celo o najemu pogodbenih delavcev v Afriki za pisanje povzetkov besedil, kaže interna korespondenca.
Predsednica zveze ameriških založnikov Maria A. Pallante je komentirala, da do prodaje Meti zagotovo ne bo prišlo, saj da bi to pogubno vplivalo na primarno poslanstvo založbe Simon & Schuster in njene pogodbene odnose z avtorji.