z
Diggit

Razkritje interne korespondence o nakupu založbe

The New York Times se je dokopal do interne korespondence v tehnološkem velikanu Meta, v kateri so se za potrebe učenja umetne inteligence dogovarjali o nakupu ene od največjih založb na svetu.

Meta potrebuje za razvoj in izboljšave umetne inteligence ogromen dotok informacij, zato so zaposleni preučevali možnosti, da bi za pridobitev velike količine podatkov za treniranje svojih UI-programov kupili založbo Simon & Schuster. Njeno matično podjetje Paramount Global je leta 2020 namreč načrtovalo prodajo založbe.

Simon & Schuster je ena od največjih založniških hiš na svetu in sodi v tako imenovano »veliko peterico« (poleg Penguin Random House, HarperCollins, Hachette in Macmillan). Pod okriljem založbe Simon & Schuster izdajajo nekateri najslavnejši pisatelji na svetu, denimo Stephen King, Colleen Hoover in Bob Woodward.

Meta je za razvoj in izboljšave UI-programov do zdaj uporabila že praktično vse knjige, pesmi in eseje, ki so na voljo na spletu. Po pisanju NYT je med njimi tudi veliko avtorsko zaščitene vsebine brez soglasij avtorjev. Na Meti so razmišljali celo o najemu pogodbenih delavcev v Afriki za pisanje povzetkov besedil, kaže interna korespondenca.

Predsednica zveze ameriških založnikov Maria A. Pallante je komentirala, da do prodaje Meti zagotovo ne bo prišlo, saj  da bi to pogubno vplivalo na primarno poslanstvo založbe Simon & Schuster in njene pogodbene odnose z avtorji.

 

Intervju

z
20. 11. 2024

Ob 30. obletnici delovanja najbolj prepoznavne in priznane znamke v svetu moške mode v…

gizem
16. 11. 2024

O programih izobraževanja in usposabljanja zaposlenih smo se pogovarjali z Gizem Ozturk,…

Sasha Savić
09. 11. 2024

Ključ do uspeha vsakega vodje je v tem, da najde prave ljudi, je prepričan Sasha Savić,…

Moj glavni kriterij pri izbiri ljudi je bil občutek, da posameznik pred mano goji globoko strast do oglaševalske industrije in blagovnih znamk ter to…

Naši avtorji