spelegrino
Diggit

Slovenca v tekmi za naziv najboljšega mladega chefa

Italijanska blagovna znamka vode S.Pellegrino uvaja spletno izobraževalno platformo za privabljanje, povezovanje in negovanje kuharskih talentov, t. i. S.Pellegrino Young Chef Academy. V tekmi za najboljšega bosta tudi dva slovenska kuharska mojstra.

Pandemija je spodbudila digitalizacijo na vseh področjih, tudi na kulinaričnem. Namenski virtualni prostori za izmenjavo izkušenj, idej in priložnosti so postali ključnega pomena in tako so se tudi pri S.Pellegrinu odločili, da bodo vzpostavili ekosistem za prepoznavanje, povezovanje in negovanje naslednje generacije kuharjev, ne glede na to, od kod prihajajo. Namen akademije je opolnomočiti mlade kuharje z izobraževanjem, mentorstvom, mreženjem in kariernimi priložnostmi, hkrati pa bodo podpirali razvoj tistih, ki želijo spreminjati svetovno gastronomijo. K tekmovanju so povabili nekatere najbolj vplivne in priznane člane gastronomske skupnosti, med regijskimi finalisti, ki se bodo potegovali za mesto v akademiji, pa sta tudi dva Slovenca. To sta Mojmir Marko Šiftar, chef v ljubljanski restavraciji Pen klub (Kaval Group), ki se je med drugim zavezal k spoštovanju trajnosti v kulinariki, in Žiga Koprivc, ki dela kot chef de partie v celjski Galeriji Okusov.

šiftar

Foto: Dean Duboković

Tekmovanje bo potekalo v petnajstih regijah in na vsakem regijskem finalu bodo morali chefi svoje značilne jedi predstaviti lokalni žiriji priznanih kuharskih mojstrov. Iz vsakega regionalnega finala se bodo v veliki finale uvrstili štirje kuharji, pri čemer bo eden dobil naziv najboljšega mladega chefa na svetu, drugi trije pa bodo prejeli stranske nagrade. Rezultati bodo znani naslednje leto na razglasitvi v Milanu.

Intervju

ŽZZ
25. 03. 2024

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u, zato jo objavljamo tudi na…

mancakrnel
23. 03. 2024

Umetna vs. človeška inteligenca, to je zdaj (najbolj pereče) vprašanje. Tudi o tem smo se…

Umetna inteligenca ni tako zelo nov pojav. Generične vsebine, generični oglasi, generični ljudje, generično pisanje – to morda najtežje prenašam –,…

Rašula
23. 03. 2024

Z dr. Jeleno Rašula, strokovnjakinjo za digitalni marketing, ki je pred dobrim letom…

»Bati se umetne inteligence je zame tako, kot bi se pred leti bala digitalnega marketinga, ker transparentno pokaže rezultat vseh kampanj in oceni…

Naši avtorji