TikTok prehitel Netflix med mlajšimi od 35 let
Nova raziskava neodvisnega analitičnega in svetovalnega podjetja Omdia kaže, da je TikTok prehitel Netflix in tako pristal na drugem mestu najbolj priljubljenih aplikacij v ZDA.
Kaja Kovič
Priljubljenost aplikacij je močno odvisna od starosti, saj je med starejšimi od 35 let TikTok »šele« šesta najbolj priljubljena storitev, medtem ko YouTube ostaja najbolj priljubljena storitev na trgu.
Raziskava še kaže, da TikTok ni tako priljubljen v Veliki Britaniji in Franciji, kjer je med mlajšimi od 35 let peta najbolj pogosto pretočena storitev, med starejšimi od 35 let pa se aplikacija na evropskem trgu (še) ne uvršča niti med prvih deset.
»Za ustvarjalce videovsebin, med njimi filmov in oglasov, je pomembno, da ne podcenjujejo pomena TikToka za doseganje rasti in novega občinstva,« je v izjavi za javnost dejala Maria Rua Aguete, direktorica Omdie.
TikTok je postal najbolj priljubljena platforma družbenih medijev za ogledovanje videoposnetkov v Združenih državah. Pred dvema letoma je povprečen čas obiska aplikacije trajal devet minut, v enem letu pa je prišlo do 56-odstotnega skoka, saj so mu uporabniki v letu 2021 namenili že 18,1 minute. Da se vpliv TikToka širi izven družbenih medijev, dokazuje tudi nedavno zagnana aplikacijo NBA, ki vključuje navpične videoposnetke in priporočila »Za vas« ter močno spominja na TikTok. Podobno aplikacijo je vzpostavilo že več tradicionalnih medijev, med njimi tudi športna televizija ESPN.