tinder
Diggit

Tinder ne gre v metavesolje

Ob slabših poslovnih rezultatih prvega polletja je skupina Match objavila, matično podjetje aplikacije Tinder, da zmanjšuje svoje ambicije metavesolja. Popolnoma je opustila tudi načrte, da bi v aplikaciji ponudili valuto Tinder Coins.

Izvršna direktorica Tinderja Renate Nyborg je lani septembra postala prva ženska izvršna direktorica aplikacije za zmenke, po manj kot enem letu pa je javno sporočila, da zapušča ta položaj.

Pred tem je Nyborgova zastavila zelo ambiciozne načrte za Tinderjev vstop v metavesolje (Tinderverse). Tinder je lani prevzel podjetje Hyperconnect, ki deluje na področju videa, umetne inteligence in virtualne resničnosti, zato je Nyborgova zasnovala načrt, kako bi se lahko uporabniki Tinderja nekega dne srečevali in komunicirali v virtualnih prostorih.

Skupina Match je po novici o odhodu Nyborgove javila, da zmanjšujejo obseg tega projekta. »Glede končnih obrisov metavesola smo negotovi, operacijsko okolje je težko in  zato smo ekipi Hyperconnect naročili, naj ne vlaga veliko v metavesolje. Ob tem bomo še naprej ocenjevali ta prostor in razmislili o nadaljevanju ob ustreznem času,« so sporočili iz Matcha. Navedli so še, da je nakup Hyperconnecta v drugem četrtletju leta 2022 prispeval k poslovni izgubi v višini 10 milijonov dolarjev.

493-494

Naroči se na revijo MM in prihrani do 30%!

Intervju

almas
13. 08. 2022

Eden od večjih izzivov, s katerimi se je Svetlana Almaš, direktorica marketinga in…

»Pogosto ljudje na korporacije gledajo kot na dinozavre, okostenele strukture, ki le počasi sledijo spremembam, a realnost je, vsaj pri nas, zelo…

zadravec
12. 08. 2022

Poslovni svetovalec Domen Zadravec nam je v intervjuju za MM zaupal, kako je sodelovati z…

Pri vsakem hitro rastočem, uspešnem podjetju gre za enkratno kombinacijo dejavnikov, kot so znanje, inovativnost, strast, vizionarstvo, podjetnost in…

peter scott
03. 08. 2022

Peter Scott, podpredsednik novih medijev in inovacij v družbi Warner Bros. Discovery,…

Kot medij moraš razumeti, kaj navijači pričakujejo od tebe in jim to tudi ponuditi. Nekateri želijo vsebine gledati na telefonu, drugi na televiziji…

Naši avtorji