bla
Diggit

Zanimanje za NFT-je na najnižji točki do zdaj

Zanimanje za NFT-je se je do zdaj ves čas povečevalo, a trenutno se je njihova priljubljenost zmanjšala na najnižjo točko.

Nezamenljivi žetoni (NFT) so v zadnjem letu doživeli neverjeten vzpon v priljubljenosti in v njihov svet so se vključevali mnogi, od zvezdnikov do blagovnih znamk. Zdaj, ko se je povpraševanje močno zmanjšalo, se sprašujemo, ali je zanimanje zanje že doseglo vrhunec in bodo kmalu izzveneli?

V četrtem tednu avgusta je zanimanje za NFT-je padlo na najnižjo točko doslej, na stopnjo 14 od 100. To je zelo nizko v primerjavi s stopnjo zanimanja na začetku tega leta, saj se je v zadnjem tednu januarja, kot prikazuje graf, namreč povzdignila do najvišje stopnje 100.

Ko se je med letom govorilo o naložbah, so bili NTF-ji vse pogosteje v ospredju. Po tem, ko je prišlo do opaznega »kriptozloma«, pa se je zmanjšalo tudi zanimanje za NTF-je; morda so nezamenljivi žetoni enostavno izzveneli.

NTF-je najraje raziskujejo Kitajci

Največ zainteresiranih za NTF-je je s Kitajske, saj je ta država na vrhu seznama med iskalci izraza NFT na spletnih brskalnikih. Sledi ji Hongkong, na tretjem je Singapur, na četrtem Nigerija in petem mestu Tajvan. Ta oblika naložbe se še vedno zdi zelo zanimiva uporabnikom spleta iz ZDA, Kanade, Nove Zelandije in Cipra.

Ali so NTF-ji še vedno pomembni?

Kljub splošnemu upadu zanimanja trg NFT ostaja pomemben v kontekstu geopolitične krize. Dober primer je Ukrajina, ki za finančno podporo svojih vojaških prizadevanj še vedno zelo aktivno zbira denar preko svojih NTF-jev. Poleg tega je ukrajinski razvijalec verižnih blokov ElephantsLab predstavil še dodatno, dobrodelno platformo z imenom »Ukraine's Angels« v obliki zbirke NFT v podporo Ukrajini.

Finančniki trdijo, da so kljub zmanjšanemu zanimanju NFT-ji še vedno dragoceni in predstavljajo primerno obliko naložbe.

Intervju

Življenje z znaMMkami
15. 04. 2024

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u, zato jo objavljamo tudi na…

Prisegam na humor, igro besed in čustva … »Kupijo« me tudi nizkoproračunski oglasi z dobro idejo.

Madea Mojca Majhen
13. 04. 2024

Konferenco medijskih trendov SEMPL pod okrilljem Media Poola že drugo leto zapored…

»Zame so edini pravi dogodki še vedno tisti, kjer si ljudje stisnejo roko in si pogledajo v oči brez vmesnika, kot je računalniški zaslon,« pravi…

grace
12. 04. 2024

Z Grace Andrews, direktorico marketinga pri podkastu The Diary of CEO, ki bo nastopila na…

The Diary of CEO smo že od začetka obravnavali kot oddajo in ne kot podkast, kar pomeni, da za vsako epizodo ustvarimo filmskemu podoben napovednik.

Naši avtorji