yt
Diggit

Želite pustiti službo in postati YouTuber? Toliko ogledov potrebujete.

V podjetju Reboot SEO so preučili, koliko ogledov bi potrebovali evropski YouTuberji in TikTokerji, če bi želeli živeti samo od objav videoposnetkov. Največ ogledov bi potrebovali v Švici, najmanj v Turčiji, Slovenija pa je približno na sredini lestvice.

Sodobna tehnologija ponuja zanimive poklicne možnosti, mnogi pa preko digitalnih kanalov, kot sta YouTube in TikTok, želijo tudi do dodatnega zaslužka. A živeti na ta račun ni preprosto, kažejo podatki raziskave podjetja Reboot SEO. V njej so ugotavljali, koliko ogledov na YouTubu in TikToku bi morali imeti vaši videoposnetki v različnih evropskih državah, če bi želeli z njimi zaslužiti povprečno plačo. Najtežje bi se pisalo prebivalcem Švice, kjer je povprečna letna plača 67.860 evrov. Ta številka pomeni, da bi moral YouTuber z dovolj naročniki in urami gledanja zbrati kar 19.365.032 ogledov na YouTubu, da bi zaslužil takšen znesek. Za TikTok je število ogledov še precej višje, in sicer 218.772.523. Na drugem mestu na lestvici je Danska s povprečno letno plačo 46.800 evrov. Če bi želeli dati odpoved v običajni službi in začeti kariero v družbenih medijih za polni delovni čas, bi morali vaši posnetki na YouTubu imeti vsaj 13,1 milijona ogledov, na TikToku pa bi morali zbrati 150.878.378 ogledov.

Slovenija na 21. mestu, zadnja je Turčija

Slovenija se je na lestvici štiridesetih držav znašla nekje na sredini, in sicer na 21. mestu. Povprečna letna plača pri nas je 15.648 evrov, kar pomeni, da bi nadebudni YouTuberji za dosego tega zneska potrebovali 4.465.377, TikTokerji pa 50.446.697 ogledov.

Na zadnjem mestu je Turčija, kjer povprečna letna plača trenutno znaša le 3.672 evrov, kar lahko »prevedemo« v 1.047.980 potrebnih ogledov na YouTubu in 11.839.339 na TikToku.

Intervju

z
20. 11. 2024

Ob 30. obletnici delovanja najbolj prepoznavne in priznane znamke v svetu moške mode v…

gizem
16. 11. 2024

O programih izobraževanja in usposabljanja zaposlenih smo se pogovarjali z Gizem Ozturk,…

Sasha Savić
09. 11. 2024

Ključ do uspeha vsakega vodje je v tem, da najde prave ljudi, je prepričan Sasha Savić,…

Moj glavni kriterij pri izbiri ljudi je bil občutek, da posameznik pred mano goji globoko strast do oglaševalske industrije in blagovnih znamk ter to…

Naši avtorji