opt
Dogodki

Kako do hitrejše rasti baze in prihodkov iz email marketinga?

Na Optiwebovem predavanju bo prodajni svetovalec Tim Berce govoril o tem, kako je mogoče, da se nekateri spletni trgovci dnevno lahko veselijo dodatnih 5.336 evra, ne da bi za to morali večati oglaševalski proračun? Če ni kriva čarovnija, potem je to lahko le e-mail avtomatizacija. Razkril bo tudi, kaj pomeni kontraintuitivni pristop in razkrili, kako podjetjem omogoča hitro rast baze in spreminjanje bralcev v zveste stranke – brez agresivnih marketinških tehnik.

Več na spletni strani. 

Intervju

Življenje z znaMMkami
15. 04. 2024

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u, zato jo objavljamo tudi na…

Prisegam na humor, igro besed in čustva … »Kupijo« me tudi nizkoproračunski oglasi z dobro idejo.

Madea Mojca Majhen
13. 04. 2024

Konferenco medijskih trendov SEMPL pod okrilljem Media Poola že drugo leto zapored…

»Zame so edini pravi dogodki še vedno tisti, kjer si ljudje stisnejo roko in si pogledajo v oči brez vmesnika, kot je računalniški zaslon,« pravi…

grace
12. 04. 2024

Z Grace Andrews, direktorico marketinga pri podkastu The Diary of CEO, ki bo nastopila na…

The Diary of CEO smo že od začetka obravnavali kot oddajo in ne kot podkast, kar pomeni, da za vsako epizodo ustvarimo filmskemu podoben napovednik.

Naši avtorji