web
Dogodki

Webinar: Izkušnja stranke pri razvoju produkta

CX Slovenija, ki ga sponzorira FrodX, organizira webinar, na katerem bodo gostili ​Fedjo Hvastija, marketinškega stratega v diviziji za računalniške komponente podjetja CORSAIR.

Tokratni webinar bo odstrnil širši pogled na izkušnjo stranke pri produktni blagovni znamki; kar vključuje izkušnjo z izdelkom, s podjetjem, s partnerji, predvsem pa, kako pomembno je upravljanje s pričakovanjem izkušnje, še preden se zgodi.

​Konkretneje se bodo dotaknili tem, kot so:

- Kaj vse vpliva na CX v produktnih organizacijah?

- Kako se to področje razlikuje glede na velikost organizacije in vrsto produktov?

- Kdo naj bi se ukvarjal s CX v produktnih organizacijah?

- Kako se sistemsko lotiti CX skozi razvoj produkta?

Prijave in več o dogodku na spletni strani.

Intervju

Življenje z znaMMkami
15. 04. 2024

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u, zato jo objavljamo tudi na…

Prisegam na humor, igro besed in čustva … »Kupijo« me tudi nizkoproračunski oglasi z dobro idejo.

Madea Mojca Majhen
13. 04. 2024

Konferenco medijskih trendov SEMPL pod okrilljem Media Poola že drugo leto zapored…

»Zame so edini pravi dogodki še vedno tisti, kjer si ljudje stisnejo roko in si pogledajo v oči brez vmesnika, kot je računalniški zaslon,« pravi…

grace
12. 04. 2024

Z Grace Andrews, direktorico marketinga pri podkastu The Diary of CEO, ki bo nastopila na…

The Diary of CEO smo že od začetka obravnavali kot oddajo in ne kot podkast, kar pomeni, da za vsako epizodo ustvarimo filmskemu podoben napovednik.

Naši avtorji