web
Dogodki

Webinar: Izkušnja stranke pri razvoju produkta

CX Slovenija, ki ga sponzorira FrodX, organizira webinar, na katerem bodo gostili ​Fedjo Hvastija, marketinškega stratega v diviziji za računalniške komponente podjetja CORSAIR.

Tokratni webinar bo odstrnil širši pogled na izkušnjo stranke pri produktni blagovni znamki; kar vključuje izkušnjo z izdelkom, s podjetjem, s partnerji, predvsem pa, kako pomembno je upravljanje s pričakovanjem izkušnje, še preden se zgodi.

​Konkretneje se bodo dotaknili tem, kot so:

- Kaj vse vpliva na CX v produktnih organizacijah?

- Kako se to področje razlikuje glede na velikost organizacije in vrsto produktov?

- Kdo naj bi se ukvarjal s CX v produktnih organizacijah?

- Kako se sistemsko lotiti CX skozi razvoj produkta?

Prijave in več o dogodku na spletni strani.

498

Naroči se na revijo MM in prihrani do 30%!

Intervju

LK
03. 12. 2022

Eden od osrednjih izzivov družbe Elan je učinkovit prehod v sistematično trajnostno…

»Lahko bi se selili po svetu, iskali ugodnejše obrate in okoljevarstveno manj zahtevna okolja, a mi ostajamo tukaj, ker verjamemo v svoj način…

nikolova
29. 11. 2022

Na avgustovski konferenci Conventa Crossover, kjer so letos še več poudarka namenili…

»Stalno komuniciranje, da ste naredili korake na poti k trajnosti, bo prispevalo k spreminjanju ustaljenih norm in ljudje bodo sprejeli, da je…

zapancic
28. 11. 2022

V petek so na 38. Slovenskem knjižnem sejmu razglasili knjgo leta. To je postala knjiga…

David Zupančič v knjigi ne skriva, da je zdravniški poklic naporen. Kljub temu pravi, da ne razmišlja o spremembi kariere. »Konec koncev potrebujem…

Naši avtorji