kreativni gen
Intervju

Kreativni gen: TV-film o srbskem oglaševanju

Marketing mreža je v soboto, 16. januarja 2021, premierno predvajala film Kreativni gen. Gre za 70-minutni film o razvoju oglaševalske industrije v Srbiji, v obdobju 2008-2020.

Film si je mogoče brezplačno ogledati na https://kreativnigen.marketingmreza.rs/.

Ivana Parčetić Mitić, šefica Marketing mreže, je za MM predstavila podrobnosti.

Ivana Parčetić Mitić1

Ivana, čestitke za projekt. Povejte nam, za kaj gre?

Hvala, hvala. »Kreativni gen« je prvi dolgometražni dokumentarni film o razvoju oglaševanja v Srbiji. V njem je predstavljeno obdobje od leta 2008 do 2020. Torej obdobje, ki je prineslo številne velike spremembe v oglaševalski industriji na področju kreative, produkcije, družbenih omrežij, številnih novih agencij itd. Pomembno so na razvoj vplivale številna svetovna podjetja, ki so prišla na srbsko tržišče in s seboj pripeljala nove trende, tako da lahko rečemo, da predstavlja leto 2020 svojevrstno novo pomlad, nov začetek za industrijo. V filmu nastopa 15 direktorjev in kreativnih direktorjev agencij, ki preko sedem ključnih tematik opozarjajo na razvoj oglaševanja.

Kako ste financirali projekt in kje bo mogoče videti film?

Lastnik in idejni nosilec projekta je Marketing mreža. Film smo posneli s podporo agencije Real Grupa RGS in produkcijske hiše LCF Media, za oblikovanje pa je poskrbela agencija Ovation BBDO. Film smo premierno predstavili na fesitvalu Kaktus 2020, 16. januarja 2021, ob 9. obletnici Marketing mreže, pa tudi na internetu. 

Ali načrtujete podobne nove projekte?

Lani smo se odločili, da se bomo še bolj intenzivno lotili videoprodukcije. Načrtujemo snemanje novih dokumentarcev s področja stroke.

Intervju

ŽZZ
25. 03. 2024

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u, zato jo objavljamo tudi na…

mancakrnel
23. 03. 2024

Umetna vs. človeška inteligenca, to je zdaj (najbolj pereče) vprašanje. Tudi o tem smo se…

Umetna inteligenca ni tako zelo nov pojav. Generične vsebine, generični oglasi, generični ljudje, generično pisanje – to morda najtežje prenašam –,…

Rašula
23. 03. 2024

Z dr. Jeleno Rašula, strokovnjakinjo za digitalni marketing, ki je pred dobrim letom…

»Bati se umetne inteligence je zame tako, kot bi se pred leti bala digitalnega marketinga, ker transparentno pokaže rezultat vseh kampanj in oceni…

Naši avtorji