pristop mlada kreativca
Intervju

Mlada kreativca Eva Gjörek in Aleš Krdžić: »Zelo hitro sva prišla do ideje in pri njej vztrajala«

Eva Gjörek in Aleš Krdžić iz agencije Pristop sta se s projektom »FUtRAM« uvrstila med najboljše tri pare mladih kreativcev, ki bodo svoje rešitve naslednji teden predstavili na SOF-u. Predstavljamo ju na malce drugačen, bolj sproščen način.

Zakaj rada delata v oglaševanju?

Aleš: Želel sem si delati v arhitekturi, ampak mi oglaševalski projekti, ki jih izvedemo v krajšem času, ponujajo več možnosti za kreativno izražanje.

Eva: Tudi jaz sem nekoč hotela biti arhitektka. Vendar sem ugotovila, da raje kot stavbe načrtujem kreativne in, če se le da, zabavne kampanje. 

Kaj vaju na tem področju še posebej zanima?

Aleš: Animacija, ker z njo projekti dobijo čisto drugo oziroma tretjo dimenzijo.

Eva: Tekstopisje. Vem, da je odgovor zelo očiten, ampak menim, da je dobra zgodba najpomembnejši del dobrega oglasa.

Kateri je vajin najljubši oglas ta hip?

Aleš: What The Cluck?! Oglas za KFC, ker je kul in smešna animacija.

Eva: Zdaj si me spomnil na KFC oglas, kjer so v času korone zbrisali »finger licking« z »it's finger licking good«. Sicer pa oglaševalska akcija Acting Identity za šolo igre Theatre Hours. Bistvo gledališča je to, da postaneš nekdo drug, zato so v kampanji številke odigrale vlogo črk, kuhinja je postala soba za sestanke in tako naprej.

Kako poteka vajin kreativni proces?

Aleš: Jaz si ga vzamem »na izi« in se čim več pogovarjam s sodelavci.

Eva: Odvisno od projekta. Ampak začne se s kavo in nadaljuje z veliko pisanja.

Ali lahko povesta kaj o izkušnji 24 ur snovanja za natečaj mladih kreativcev?

Aleš: Zelo hitro sva prišla do ideje in pri njej vztrajala.

Eva: To, da sva se odločila, da nehava premlevati o ostalih možnostih, nama je prineslo veliko dodatnega časa, da sva lahko idejo dobro razdelala.

Aleš: Ampak seveda se vmes dogajajo trenutki, ko nisi več prepričan, če je to to.

Eva: Še sreča, da teh trenutkov nisva doživljala hkrati in sva takrat drug drugega prepričevala, da je kul.

Aleš: In da sva kul.

Kakšno glasbo poslušata?

Eva: Joj, Aleš, a se spomniš tistega, ki sva ga na kreativcih poslušala? Nekako tako gre »na na nana nana naaaana«.

Aleš: Ja! A ni še nek »brrrrr« noter?

Eva: Točno! No, ta nama je trenutno res všeč.

Aleš: Sicer pa na slovenski sceni gotovo Emkej, na tuji pa Joyner Lucas in KOTA the Friend.

Eva: Mene pa najbolj prepričajo »komadi« iz sedemdesetih in osemdesetih.          

Katero je vajino najljubše družbeno omrežje in zakaj?

Aleš in Eva: Instagram.

Aleš: Ker si lahko shranim poste hudih animacij tujih produkcij in jih na sestanku predstavim za referenco. Redno spremljam @mographmemes, @man.vs.machine, #cinema4D, #3D, #animation …

Eva: … @droga5, @ogilvy, @d_and_ad, @pun_bible, @dudewithsign, @h_r_ana, @gasperkuha, ampak zdaj smo že malo zašli.

Ali uporabljata TikTok?

Aleš: Le na Instagramu, kot »reposte«.

Eva: Če se kot uporaba šteje to, da nimam računa, ampak gledam TikToke drugih uporabnikov, potem ja. 

Dokončajte stavka: Če zmagava, bova ... Prva stvar, ki jo bova naredila, ko prideva v Cannes, je ...

Aleš in Eva: Če zmagava, bova res vesela. Prva stvar, ki jo bova naredila, ko prideva v Cannes je, »check-in« v hotelu. Aleš se bo potem preoblekel v kopalke in skočil v vodo, Eva bo šla pa nekaj pojest.

Intervju

z
20. 11. 2024

Ob 30. obletnici delovanja najbolj prepoznavne in priznane znamke v svetu moške mode v…

gizem
16. 11. 2024

O programih izobraževanja in usposabljanja zaposlenih smo se pogovarjali z Gizem Ozturk,…

Sasha Savić
09. 11. 2024

Ključ do uspeha vsakega vodje je v tem, da najde prave ljudi, je prepričan Sasha Savić,…

Moj glavni kriterij pri izbiri ljudi je bil občutek, da posameznik pred mano goji globoko strast do oglaševalske industrije in blagovnih znamk ter to…

Naši avtorji