bla
Intervju

Pretirana korektnost zavira dobro oglaševanje

Predsednik žirije 31. SOF-a Luka Bajs, sicer kreativni direktor v agenciji SHIFT in dvakratni kreativni direktor leta po izboru MM-a, je z nami delil svoja opažanja o slovenskem oglaševanju in pričakovanja pred naslednjo festivalsko tekmo.

Kako trenutno vidite slovensko oglaševanje; ali opažate kakšen zanimiv trend in izstopajočo znamko?

Mislim, da smo v fazi prvega piva. Torej, nismo še pri drugem pivu, ko bi zrahljali kravato. Nismo pri tretjem, ko bi odpeli kakšen gumb na srajci. In nedvomno nismo pri četrtem, ko bi glasno peli karaoke. Smo pa toliko sproščeni, da smo malo manj politično korektni. Ta pretirana korektnost je po mojem mnenju zaviralec vsega, kar dela oglaševanje dobro.

Veseli me, da v zadnjem času vidimo malenkost več izstopanja in drugačnosti. Tukaj bi še posebej izpostavil trgovce. Po večletnem zimskem spanju njihovega oglaševanja so se lansko leto prebudili in s tem spodbudili tudi znamke v drugih panogah, da delajo bolje.

Imamo pa še veliko prostora za napredek. Premalokrat se lotimo perečih tem, ki bi kakor koli polarizirale, tem, ki bi ljudem dale misliti, tem, ki so drugačne in nepričakovane. Rešitev je dokaj enostavna – začeti moramo delati z več odločnosti in več poguma. Pa kakšno pivo več lahko spijemo.

Ali v tem pogledu med (slovenskimi oglasi) v letih 2020 in 2021 opažate kakšne zanimive razlike oziroma podobnosti?

Podobnosti je veliko, razlika pa je predvsem v prevladujočem tonu in slogu. Mislim, da smo iz obdobja, ko je bil velik poudarek na petju in glasbi, prišli v obdobje, ko se več dela na humorju.

Ste morda že opazili potencialnega naslednika Lesnine na 31. SOF-u?

Nedvomno je kar nekaj del, ki bodo visoko kotirala v festivalskem ringu, a takega težkokategornika se (vsaj takole iz glave) ne spomnim. Mogoče pa ga do roka oddaje še dobimo.

Kateri (globalni) oglas se vam je letos najbolj vtisnil v spomin in zakaj?

Kar nekaj jih je –  med njimi so »The Icelandverse« za Visit Iceland, »The Bread Exam« za Spinneys in »Welcome Back« za Guinness. Oglas, ob katerem me še zdaj zmrazi, ko pomislim nanj, pa je »Lost Class« za Change the Ref.

Kateri božični oglas te je v teh dneh najbolj prepričal?

Moj osebni zmagovalec je »When Harry met Santa«, ki je bil narejen za norveško pošto. Presenetljiv, ganljiv in predvsem zelo dober.

493-494

Naroči se na revijo MM in prihrani do 30%!

Intervju

almas
13. 08. 2022

Eden od večjih izzivov, s katerimi se je Svetlana Almaš, direktorica marketinga in…

»Pogosto ljudje na korporacije gledajo kot na dinozavre, okostenele strukture, ki le počasi sledijo spremembam, a realnost je, vsaj pri nas, zelo…

zadravec
12. 08. 2022

Poslovni svetovalec Domen Zadravec nam je v intervjuju za MM zaupal, kako je sodelovati z…

Pri vsakem hitro rastočem, uspešnem podjetju gre za enkratno kombinacijo dejavnikov, kot so znanje, inovativnost, strast, vizionarstvo, podjetnost in…

peter scott
03. 08. 2022

Peter Scott, podpredsednik novih medijev in inovacij v družbi Warner Bros. Discovery,…

Kot medij moraš razumeti, kaj navijači pričakujejo od tebe in jim to tudi ponuditi. Nekateri želijo vsebine gledati na telefonu, drugi na televiziji…

Naši avtorji