WEBSI Spletni prvaki 2020 dobil zeleno luč NIJZ
Letošnji dogodek WEBSI Spletni prvaki bo potekal v živo, poudarja direktor projekta Matija Škof. Programsko se konferenca osredotoča na celostno izkušnjo udeležencev, v tekmovalnem delu pa upajo, da bo koronakategorija letos prvič in zadnjič.
Na kakšen način boste organizirali dogodek? Boste tudi vi imeli hibridni model, torej delno v živo, delno preko spleta?
Vse do zadnjega smo se pripravljali na obe možnosti, da dogodek izvedemo »tradicionalno«, torej v živo ali preko spleta. Pred dnevi smo od NIJZ dobili zeleno luč, da lahko dogodek ob upoštevanju varnostnih ukrepov izvedemo v živo. Torej se slišimo in tudi vidimo 24. septembra v Festivalni dvorani v Ljubljani, seveda pa bomo morali upoštevati pravila glede razdalje, razkužil in mask. Pripravili smo ustrezni sedežni red, žalosti pa nas, da zmagovalcem ne bomo smeli seči v roko.
Katerega predavatelja se osebno najbolj veselite oziroma kateri so ključni poudarki programa?
Vseh. Zanima nas celostna izkušnja udeležencev. Želimo, da udeleženci po obisku rečejo: »To je bilo pa kul. Koristno porabljen dan. Pridem ponovno naslednje leto.« Posebej opozarjam na področja vsebinskega marketinga, podprtega z analitiko, krizno komuniciranje, dizajn in viralnost, uporabniško izkušnjo. Za odbite teme bo poskrbel Val 202, deležni bomo provokacije in razmisleka o družbi po koronavirusu oziroma »zoom« generaciji. Z vidika tehnologij bomo izvedeli resnico o 5G, na okrogli mizi nas bodo mlajši iz lastnih izkušenj seznanjali z novimi digitalnimi kanali in skupnostmi. Spoznali bomo, kako se mladi soočajo z novimi razmerami. In ker je danes na udaru tudi kultura, bomo spoznali, kako se ta novim razmeram zoperstavlja, tudi s pomočjo digitala.
Kako težko delo je imela žirija v novi koronakategoriji? Ste zadovoljni s prijavljenimi deli?
Vsi upamo, da je bila koronakategorija samo začasna kategorija in bo že prihodnje leto zgodovina. Zadovoljni smo z rekordnim številom prijav. O prijavljenih delih pa bo največ povedala 108-članska žirija, ki je letos delovala pod vodstvom Andreja Krajnerja, direktorja komuniciranja NLB Skupine. Njihova mnenja in ocene ter zmagovalce bomo predstavili v Dosjeju slovenskega digitalnega komuniciranja WEBSI 2020.