novice vzajemna
Opaženo

20 let Novic Vzajemne

Varuh zdravja, Vzajemna, obeležuje 20. obletnico začetka izhajanja internega časopisa, ki se je do letošnjega leta imenoval Novice Vzajemne.

Kratek opis akcije: Suzana Žbogar, direktorica službe za odnose z javnostmi, je ob jubileju videla priložnost za temeljito oblikovno in vsebinsko prevetritev. V tesnem sodelovanju Vzajemne z agencijo Nicha je tako nastala prva prenovljena številka internega časopisa z novim imenom Varuhov utrip. Glavne značilnosti prenove, ki konceptualno sledi tudi preobrazbi Vzajemne v Varuha zdravja, so sveža oblikovna za­snova, dinamična postavitev vsebin in nov, priročnejši format.

vzajemna6

vzajemna5

vzajemna4

Element akcije: interni časopis Varuhov utrip

Predstavnici naročnika: Suzana Žbogar in Maja Godeša

Umetniška direktorica in oblikovalka: Tanja Kaštrun

Intervju

ŽZZ
25. 03. 2024

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u, zato jo objavljamo tudi na…

mancakrnel
23. 03. 2024

Umetna vs. človeška inteligenca, to je zdaj (najbolj pereče) vprašanje. Tudi o tem smo se…

Umetna inteligenca ni tako zelo nov pojav. Generične vsebine, generični oglasi, generični ljudje, generično pisanje – to morda najtežje prenašam –,…

Rašula
23. 03. 2024

Z dr. Jeleno Rašula, strokovnjakinjo za digitalni marketing, ki je pred dobrim letom…

»Bati se umetne inteligence je zame tako, kot bi se pred leti bala digitalnega marketinga, ker transparentno pokaže rezultat vseh kampanj in oceni…

Naši avtorji