oda pekom
Opaženo

Oda pekom

Argeta in Luna \TBWA sta v letošnji oglaševalski akciji napisali odo pekom iz vse Evrope.

Kratek opis akcije: Letos Argeta obeležuje 20. obletnico slogana »Dobra stran kruha« in prav ta je bil največji navdih za tokratno oglaševalsko akcijo. Argeta je tako priljubljena postala prav zaradi kruha, skrbno izbrane sestavine, rastlinska olja in naravne začimbe pa so ji prinesle tudi naziv mesna in ribja pašteta številka 1 v Evropi. To pomeni, da v njej uživa že več kot 35 milijonov Evropejcev, ljudje po vsem svetu pa vsako sekundo odprejo kar šest Arget.

Z letošnjo oglaševalsko akcijo se želi Argeta zahvaliti vsem evropskim pekom, ki pečejo rahle bele štruce in dišeče črne hlebce, hrustljave žemljice, ciabatte, grisine, kifle, slanike ter vse ostale pekovske dobrote, s katerimi si lahko privoščimo svojo najljubšo Argeto. Velika zahvala pa gre seveda tudi vsem, ki svoj kruh pečejo doma. »Brez njih Argeta ne bi postala tako priljubljena po vsej Evropi,« so prepričani.

Argetin pozicijski slogan »Dobra stran kruha« so v tokratni kampanji nadgradili z najrazličnejšimi vrstami evropskih kruhov. Tako je Argeta postala dobra stran slanika, kavringa, baguette in številnih drugih. Kreativna gradiva so prilagodili za različne evropske trge, saj v vsakem upoštevajo lokalne posebnosti uživanja Argete za številne evropske države. »Poleg tega, da se lahko ljudje po vsej Evropi poistovetijo z oglasi, kjer vidijo svoj lokalni kruh in specifične načine uživanja v Argeti, hkrati vidijo, kako drugi narodi uživajo v Argeti, kar še dodatno utrdi Argetino ključno sporočilo – mesna in ribja pašteta številka 1 v Evropi,« pravijo snovalci akcije.

Ker je Argeta najboljša na kosu sveže pečenega kruha, na digitalnih kanalih uporabnike spodbujajo k peki kruha z obsežno zbirko receptov za različne evropske kruhe.

odapekom1

odapekom2

Elementi akcije: televizijski oglas, zunanje oglaševanje, oglaševanje na prodajnih mestih, digitalno oglaševanje

Predstavnice naročnika: Petra Čadež, Mojca Pesendorfer, Mirjam Obljubek, Živa Deu, Simona Koren, Nedeljka Jankovič, Špela Cocej Minatti in Polona Dakič

Vodje projekta v agenciji: Mojca Praznik Matić, Valerija Smolej, Živa Kolar in Saša Truden

Izvršni kreativni direktor: Janez Rakušček

Kreativna direktorica: Medeja Kraševec

Tekstopisec: Blaž Žnidarec

Umetniški direktor: Jure Sotler

Oblikovalki: Nina Zadravec in Jana Troha

Strateginja: Maruša Hrovat

Digitalni strateg: Jan Omahen

Produkcija: Kinomotel

Režiser: Istok Tornjanski

Post-produkcija: Art Rebel 9

Fotograf: Matevž Kostanjšek

Stilistki hrane: Sabina Penšek in Taja Polovšak

Produkcija digitalnih gradiv: Anže Vrabl, Lovro Rozina in Jani Ugrin

Produkcija spletne strani: CNJ (Petra Ferlič in Martin Koterle)

493-494

Naroči se na revijo MM in prihrani do 30%!

Intervju

almas
13. 08. 2022

Eden od večjih izzivov, s katerimi se je Svetlana Almaš, direktorica marketinga in…

»Pogosto ljudje na korporacije gledajo kot na dinozavre, okostenele strukture, ki le počasi sledijo spremembam, a realnost je, vsaj pri nas, zelo…

zadravec
12. 08. 2022

Poslovni svetovalec Domen Zadravec nam je v intervjuju za MM zaupal, kako je sodelovati z…

Pri vsakem hitro rastočem, uspešnem podjetju gre za enkratno kombinacijo dejavnikov, kot so znanje, inovativnost, strast, vizionarstvo, podjetnost in…

peter scott
03. 08. 2022

Peter Scott, podpredsednik novih medijev in inovacij v družbi Warner Bros. Discovery,…

Kot medij moraš razumeti, kaj navijači pričakujejo od tebe in jim to tudi ponuditi. Nekateri želijo vsebine gledati na telefonu, drugi na televiziji…

Naši avtorji