dvojni C
Opaženo

Opazili smo: Dvojna doza okusa iz otroštva

Fructal in agencija Pristop sta združila moči za promocijo sadne pijače Dvojni C.

Kot pravijo, je Dvojni C že več kot 50 let od svojega nastanka edina pijača, ki jo zaznamuje dvojnost. »Vsem poznani modri tetrapaki nas z retro dizajnom spominjajo na pristne trenutke zabave, osvežitve in priljubljen okus iz otroštva. V seriji spletnih oglasov pari simpatičnih dvojčkov predstavljajo razširjeni asortiman in osveženo podobo sadne pijače Dvojni C iz Fructala,« pravijo snovalci akcije.

493-494

Naroči se na revijo MM in prihrani do 30%!

Intervju

almas
13. 08. 2022

Eden od večjih izzivov, s katerimi se je Svetlana Almaš, direktorica marketinga in…

»Pogosto ljudje na korporacije gledajo kot na dinozavre, okostenele strukture, ki le počasi sledijo spremembam, a realnost je, vsaj pri nas, zelo…

zadravec
12. 08. 2022

Poslovni svetovalec Domen Zadravec nam je v intervjuju za MM zaupal, kako je sodelovati z…

Pri vsakem hitro rastočem, uspešnem podjetju gre za enkratno kombinacijo dejavnikov, kot so znanje, inovativnost, strast, vizionarstvo, podjetnost in…

peter scott
03. 08. 2022

Peter Scott, podpredsednik novih medijev in inovacij v družbi Warner Bros. Discovery,…

Kot medij moraš razumeti, kaj navijači pričakujejo od tebe in jim to tudi ponuditi. Nekateri želijo vsebine gledati na telefonu, drugi na televiziji…

Naši avtorji