a
Razpisi

Delovna mesta tedna

V tokratnih delovnih mestih tedna je na voljo mnogo priložnosti za vse tiste, ki ste željni novih izzivov na področju oblikovanja, komuniciranja in marketinga.

V komunikacijski agenciji IR IMAGE iščejo sodelavca/ko na področju grafičnega oblikovanja z možnostjo zaposlitve za nedoločen čas. Prijave z življenjepisom in portfelj sprejemajo na elektronskem naslovu info@ir-image.si do nedelje, 30. julija 2023.

Mednarodna spletna trgovina FutuNatura, ki se ukvarja s prodajo prehranskih dopolnil, kozmetike in medicinskih pripomočkov in je prisotna na 12 trgih, išče grafičnega oblikovalca za pripravo slikovnih in video kreativ za oglase in kampanje. Potencialne kandidate vabijo, naj pošljejo prijavo skupaj z življenjepisom na elektronsko pošto jobs@futunatura.si.

Podjetje Hisense Europe, del multinacionalke Hisense z več kot 100.000 zaposlenimi in več kot 50-letno tradicijo, išče mladega sodelavca v oddelku marketinga. Gre za izobraževalno-zaposlitveni program BusinessClass, ki je namenjen mladim z do 5 let delovne dobe, po opravljenem programu pa sledi zaposlitev v podjetju kot projektni vodja tržnega komuniciranja za blagovno znamko Gorenje. Več o delovnem mestu in načinu prijave si preberite TU.

Rimske Terme iščejo skrbnika družbenih omrežij, ki ima znanje in izkušnje s profesionalno uporabo Facebooka, Twitterja, Instagrama, LinkedIna, YouTuba in TikToka. Prijave sprejemajo do 1. avgusta 2023 preko e-sistema portala Mojedelo.com ali na naslovu Terme Resort d.o.o., Toplice 10, 3272 Rimske Toplice.

Terme Snovik iščejo sodelavca v marketingu, ki bo odgovoren za razvoj in izvajanje marketinških strategij in akcij za povečanje prepoznavnosti blagovne znamke. Prijave zbirajo do 31. julija preko portala Moje delo ali preko e-naslova zaposlitev@terme-snovik.si.

Mednarodna družba Helios TBLUS išče strokovnega sodelavca za odnose z javnostmi za izvajanje učinkovitega komuniciranja z zunanjo in interno javnostjo ter pomoč pri upravljanju družbenih omrežij in spletnih strani, projektih in družbeno odgovornih aktivnostih podjetja. Kandidati se lahko prijavijo z življenjepisom preko prijavne možnosti na portalu Moje delo ali elektronske pošte na naslov tjasa.moze@helios.si do 6. avgusta 2023.

FrodX, ponudnik naprednih marketinško-tehnoloških rešitev za rast podjetja, v svojo ekipo vabi vodjo ključnih strank (m/ž) z vsaj petletnimi izkušnjami s področja prodaje, upravljanja strank ali sorodnih področij. Več informacij o delovnem mestu najdete na LinkedInu, kjer lahko tudi oddate svojo prijavo.

Še vedno aktualna dela

HS PLUS, vodilno podjetje na področju spletne prodaje, išče specialista za digitalni marketing, ki bo vodil trg, skrbel za rezultate na področju oglaševanja na Facebooku in drugih platformah (Google, TikTok, e-novičniki ...). Prijave sprejemajo do 3. avgusta 2023 preko spletnega obrazca, ki ga najdete TU.

V Cosylabu iščejo vodjo oddelka za marketing (m/ž). Prijavo (v angleščini) pričakujejo do 27. julija 2023 na tej povezavi.

V novomeškem podjetju Akrobat zaposlijo skrbnika B2C projektov v marketingu (m/ž). Prijave pričakujejo na info@akrobat.com do 3. avgusta 2023.

V digitalni agenciji Growthcom iščejo vodjo projektov in mlajšega specialista za digitalni marketing (m/ž). Prijave zbirajo preko portala Mojedelo.com do 21. avgusta 2023.

Na OMG Slovenija so v lovu za medijskimi strategi in medijskimi načrtovalci. Pogoji za prijavo so povsem preprosti, saj 50 % prijave izpolnite že, če ste dober človek, pravijo. Kaj še potrebujete, preverite na povezavi. Prijave sprejemajo na OMG.Slovenia@OmnicomMediaGroup.com do 4. avgusta 2023.

V podjetju 2DIGIT iščejo visoko motiviranega kandidata za delovno mesto spletnega oglaševalca (m/ž). Prijave sprejemajo do 27. julija 2023 preko portala Optius.

Intervju

z
20. 11. 2024

Ob 30. obletnici delovanja najbolj prepoznavne in priznane znamke v svetu moške mode v…

gizem
16. 11. 2024

O programih izobraževanja in usposabljanja zaposlenih smo se pogovarjali z Gizem Ozturk,…

Sasha Savić
09. 11. 2024

Ključ do uspeha vsakega vodje je v tem, da najde prave ljudi, je prepričan Sasha Savić,…

Moj glavni kriterij pri izbiri ljudi je bil občutek, da posameznik pred mano goji globoko strast do oglaševalske industrije in blagovnih znamk ter to…

Naši avtorji