Zaposlujejo Big Bang, Vzajemna, Futura DDB …
Tokrat v naboru prostih delovnih mest niso le dela s področja (digitalnega) marketinga, ampak bodo svojo priložnost našli tudi upravljavci družbenih omrežij, strokovnjaki za odnose z javnostmi in tekstopisci.
V Big Bangu iščejo vodjo marketinga na oddelku distribucije (m/ž). Vaše ključne naloge bodo načrtovanje, oblikovanje in izvedba marketinško-komunikacijskih akcij v skladu s strategijo, medijski zakupi, sodelovanje pri pripravljanju, spremljanju in urejanju digitalnih vsebin in objav, pripravljanje gradiv in besedil za komuniciranje ter priprava analiz in poročil o uspešnosti marketinških kampanj. Prijavite se lahko na njihovi spletni strani.
Gorenjska banka išče specialista za digitalni marketing (m/ž) v sektorju marketinga in digitalizacije. Vaše glavne naloge bodo sodelovanje pri načrtovanju in izvedbi marketinških projektov, samostojno načrtovanje, izvedba in analiza manj kompleksnih marketinških projektov in aktivnosti, sodelovanje pri razvoju in upravljanju osrednjega spletnega mesta ter drugih digitalnih oz. komunikacijskih kanalov, upravljanje z digitalnimi analitičnimi orodji … Kandidati se do 3. avgusta 2020 prijavite preko e-pošte: zaposlitev@gbkr.si.
V Vzajemni iščejo strokovnjaka za odnose z javnostmi (m/ž). Če radi spremljate odzive javnosti, z njimi komunicirate in gradite odnose, ste vešči pisanja in komunikacije v različnih situacijah ter pripravljeni na nove izzive, se do 31. julija 2020 prijavite preko portala mojedelo.
Visokotehnološka družba EMA iz Celja išče specialista za tehnični marketing (m/ž). Od kandidatov pričakujejo napredno znanje tehničnega vzdrževanja spletnih strani v orodju WordPress, odlično uporabo znanih grafičnih orodij, poznavanje informacijskih orodij in marketinških kanalov ter učinkovito upravljanje mreže zunanjih izvajalcev na področju marketinga. Prijave sprejemajo izključno na elektronski naslov job@ema.si (do 19. avgusta 2020).
Marketinška agencija Rubikon GRAL išče upravljavca družbenih omrežij (m/ž). Če obvladate nastope znamk in komunikacijo na družbenih medijih, se prijavite na tej povezavi.
V agenciji Futura DDB iščejo tekstopisca, ki bo poleg pisanja besedil pripravljal in izvajal strategije vsebinskega marketinga, ustvarjal vsebine za družbene medije različnih naročnikov ter pripravljal in izvajal strategije nastopa v družbenih medijih. Če imate vsaj eno leto izkušenj na podobnem delovnem mestu, se najkasneje do 1. avgusta 2020 javite na branka.bizjak@futura.si.