ank
Vpogled

MM-ova mini anketa: Za praznike malo naokrog in malo doma

Še nekaj dni nas loči od božiča, naslednji teden pa bo za mnoge v znamenju praznikov, o čemer smo vas spraševali v tokratni mini anketi.

Sodeč po raziskavi Mediane bo polovica Slovencev naslednji teden vzela dopust, ki pa ga bodo večinoma izkoristili za počitek doma (tako je odgovorila polovica vprašanih v njihovi raziskavi). Na dopust v tople kraje, na smučanje ali v toplice jih odhaja desetina, petina prebivalcev Slovenije pa bo med prazniki v službi.

Kaj pa pravijo sodelujoči v naši anketi?

Tudi v MM-ovi anketi vas je polovica takšnih, ki si boste ves prihodnji teden vzeli dopust in »odklopili« službene obveznosti. 21 odstotkov vas bo v službi nekaj dni, 29 odstotkov pa vas pravi, da bo naslednji teden za vas povsem običajen in si ne boste vzeli prostih dni.

Zanimalo nas je tudi, kaj najraje počnete med prazniki. Večina (48 odstotkov) vas je odgovorila, da si najraje vzamete čas za druženje s prijatelji. 26 odstotkov med vami se posveti svoji ožji družini, prav tako 26 odstotkov pa si vas rado vzame čas za počitek, branje knjig in gledanje filmov.

Med tistimi, ki načrtujete kakšne dodatne aktivnosti, se vas bo največ (55 odstotkov) odpravilo na obisk kakšnega praznično okrašenega mesta, 18 odstotkov vas gre na potovanje, 5 odstotkov na smučanje, 22 odstotkov pa vas je  izbralo odgovor drugo.

Na koncu nas je zanimalo še, kako in kje najraje silvestrujete. 46 odstotkov vas bo najdaljšo noč v letu preživelo doma, 43 odstotkov s prijatelji in družino, 6 odstotkov nekje na prostem, 5 odstotkov pa v tujini.

Intervju

z
20. 11. 2024

Ob 30. obletnici delovanja najbolj prepoznavne in priznane znamke v svetu moške mode v…

gizem
16. 11. 2024

O programih izobraževanja in usposabljanja zaposlenih smo se pogovarjali z Gizem Ozturk,…

Sasha Savić
09. 11. 2024

Ključ do uspeha vsakega vodje je v tem, da najde prave ljudi, je prepričan Sasha Savić,…

Moj glavni kriterij pri izbiri ljudi je bil občutek, da posameznik pred mano goji globoko strast do oglaševalske industrije in blagovnih znamk ter to…

Naši avtorji