Aktualno

Hisense
MMARKETING

Hisense: Z drznimi koraki na poti do »številke ena«

zz
MMARKETING

Z rastjo spletne prodaje rastejo tudi agencije za učinkovitostni…

znamka regije
MMARKETING

Kako graditi znamko regije zunaj svoje države?

Njami
MMARKETING

Z novim pozicijskim sloganom in komunikacijsko platformo do…

KuhaMMo

Izšla je nova priloga KuhaMMo

kuhanček

Kje je najboljši »kuhanček« v Ljubljani?

Pro Plus
PREMMIKI

Pro Plus reorganizira informativni program

z
MMARKETING

Aldi kršil avtorske pravice konkurenta

Uroš Cuder
PREMMIKI

Izvršni odbor MOSS bo vodil Uroš Cuder

Linker
PROMMOCIJA

Nativno oglaševanje: Ključna strategija za 2025

NN TS
PROMMOCIJA

Praznično vzdušje z bogatejšo programsko shemo na NEO

34. SOF
MMARKETING

34. SOF: Znane vse žirije

z
MMARKETING

Z novo kolekcijo Slavsocks nazaj v leto 2000

Staša Tunja
PREMMIKI

Agencija ENKI z novo strateginjo

threads

Platforma Threads dosegla 300 milijonov aktivnih mesečnih…

Mladi upi 2024
PROMMOCIJA

Zavarovalnica Triglav predstavlja finaliste razpisa Mladi upi…

Intervju

Monika Zajc
30. 11. 2024

Na naslovnici MM #521 je Monika Zajc, ki je pred letom dni prevzela vodenje digitalne…

Že od mladosti si vedno znova ponavljam: če sem dovolj pogumna, da začnem, sem dovolj pogumna, da uspem. Imam zelo enostavno strategijo, ki je vsaj v…

Hana Souček Martinc
30. 11. 2024

3. decembra bomo praznovali »ta veseli dan kulture«, mi pa smo se s Hano Souček Martinc…

»Kulturni projekti pogosto zahtevajo posebne pristope, ki vključujejo poudarjanje osebnega in estetskega vpliva. Ta vrsta komuniciranja se osredotoča…

Življenje z znaMMkami
25. 11. 2024

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u, zato jo objavljamo tudi na…

Najljubši oglaševalski slogan je: »Kaj bi mi brez domišljija.«

Naši avtorji