Aktualno

conventa4
PROMMOCIJA

Industrija srečanj brez zavor in zapor

budweiser fifa
KOMMUNICIRANJE

FIFA 2022: AB InBev zbuja pozornost z velikanskimi darilnimi…

wish
KOMMUNICIRANJE

Kako se spletna trgovina Wish bori s konkurenco

iconomi
PREMMIKI

ICONOMI okrepil poslovne vrste

bojana z
DIZAJN

Iz revije SaMMozavestno: Sanjačka s poslovno vizijo

lego
MMARKETING

Vse najboljše, Lego

cukr1
MMEDIJI

Cukr: poglobljeni prispevki zahtevajo poglobljeno branje

hit

MM HITRICE

biteme

BiteMe, boljša alternativa v industriji hrane in prigrizkov

oglas
MMARKETING

Brez besed: Najbolj grozni oglasi iz preteklosti, 1. del

spotify
MMARKETING

Spotify: Personalizirane pesmi za direktorje marketinga

špela majcen
PREMMIKI

Špela Majcen Marušič po novem v fundaciji Login5

meta
MMARKETING

Meta: Ustvarite hiperpovezano blagovno znamko

nat geo
DIGITALNO

National Geographic vas »popelje« v Stonehenge

bla
DIGITALNO

Opazili smo – Primerjalnik cen slovenskih trgovcev

jutranja tabletka
KOMMUNICIRANJE

Po jutranjo tabletko na lesen otok v mednarodnih vodah

Intervju

answear
17. 08. 2022

Modna spletna trgovina Answear je od junija na voljo tudi v Sloveniji.

Zavedamo se, da dandanes biti le spletna modna platforma, ki ponuja nakup modnih artiklov, ni dovolj. Želimo biti več kot to. Prav tako se ne imamo…

almas
13. 08. 2022

Eden od večjih izzivov, s katerimi se je Svetlana Almaš, direktorica marketinga in…

»Pogosto ljudje na korporacije gledajo kot na dinozavre, okostenele strukture, ki le počasi sledijo spremembam, a realnost je, vsaj pri nas, zelo…

zadravec
12. 08. 2022

Poslovni svetovalec Domen Zadravec nam je v intervjuju za MM zaupal, kako je sodelovati z…

Pri vsakem hitro rastočem, uspešnem podjetju gre za enkratno kombinacijo dejavnikov, kot so znanje, inovativnost, strast, vizionarstvo, podjetnost in…

Naši avtorji