Opaženo

gb

Življenje je prekratko, da bi čakali na nekoč

vitapur

Testirano na ljudeh

European Design Federation

Opazili smo: Ljubljana bo gostiteljica evropskega oblikovalskega…

Lajkam HOFER

Lajkam HOFER kakovost in ceno – Aha, aha

odpikajmo nasilje

Odpikajmo nasilje

Svežfluencerji

HOFER je osvežil televizijske oglase s #Svežfluencerji

Pesmi za zdravje

Pesmi za zdravje

povem

V vključenosti je ključ

zz

Merkur z novim programom zvestobe

aktivacija

Opazili smo: Mastercardova aktivacija na Trgu republike

zz

Mercatorjeva brezplačna kava za Dončićeve podpornike

zz

Argeta Meatless išče uradni zvok »čičerikanja«

zz

Kako dobro pa vi »pretresete« svoj espresso?

cocacola

Z novo funkcionalno pijačo do generacije Z

visa

VISA s kreativnim natečajem osvaja generacijo Z

zz

McDonald's odprl vrata za več ozaveščenosti in zaupanja

Intervju

Življenje z znaMMkami
24. 03. 2025

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u, zato jo objavljamo tudi na…

»Dobro poslovno partnerstvo pomeni sodelovanje in skupno grajenje prihodnosti blagovnih znamk. Pomeni iskren odnos, ki temelji na medosebnem…

zz
22. 03. 2025

Mateja Vovk Lubej, RRP menedžerka v Sloveniji pri podjetju JTI: »V hitro spreminjajoči se…

Ključni so trije elementi: skupni cilji, dostop do realnih podatkov in odprta komunikacija. V JTI vlagamo v digitalna orodja, ki omogočajo takojšen…

raw
12. 03. 2025

Minuli konec tedna smo obiskali otvoritev .raw laba, marketinške agencije, laboratorija…

Raw sami vidimo bolj kot laboratorij za znamke in ideje. Zakaj laboratorij? Ker ves čas inoviramo, iščemo nove rešitve, načine in poskušamo biti v…

Naši avtorji