Diggit

zz

Meta AI končno na voljo tudi v Evropi

z

Manj čakanja na blagajni: Tap to Pay tudi v Sloveniji

martech

IAB Slovenija: Več kot dve tretjini slovenskih podjetij…

tea time

Britanci kolektivno naplahtali Američane

zz

Napredna podjetja zbirajo lastne podatke

bb

Diggit: Pripravite se na UI-volucijo blagovnih znamk

ui

Umetna inteligenca: Generativna proti proaktivni

mm

Splet izgublja promet, saj vse najdemo  na UI-platformah

tina

12DIGGIT: »Naj avtentičnost ne bo zgolj prazna beseda, ampak…

zz

UI-asistent Grok se spreminja v »oglaševalski stroj«

grok

Novi Grok3 je nadpovprečen

ui

Meta z UI spreminja naša sporočila

zz

Apple predstavil iPhone 16e

zz

Imejte v mislih »tihe potrošnike«

zz

Google Maps zdaj prikazuje »Ameriški zaliv«

tišler

UI v januarju: kaj smo pridobili in kaj nas še čaka

Intervju

Življenje z znaMMkami
24. 03. 2025

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u, zato jo objavljamo tudi na…

»Dobro poslovno partnerstvo pomeni sodelovanje in skupno grajenje prihodnosti blagovnih znamk. Pomeni iskren odnos, ki temelji na medosebnem…

zz
22. 03. 2025

Mateja Vovk Lubej, RRP menedžerka v Sloveniji pri podjetju JTI: »V hitro spreminjajoči se…

Ključni so trije elementi: skupni cilji, dostop do realnih podatkov in odprta komunikacija. V JTI vlagamo v digitalna orodja, ki omogočajo takojšen…

raw
12. 03. 2025

Minuli konec tedna smo obiskali otvoritev .raw laba, marketinške agencije, laboratorija…

Raw sami vidimo bolj kot laboratorij za znamke in ideje. Zakaj laboratorij? Ker ves čas inoviramo, iščemo nove rešitve, načine in poskušamo biti v…

Naši avtorji