Intervju

omer

»Znamčenje prispeva k večji enakosti med ljudmi«

pučko

OUTSTANDING: Potrebujemo več izstopajočih komunikacij

minioni

Tuševi minioni: Intervju z zmagovalci MM-ove akcije

ghjb

Nina Šušnjara: »Raje sodelujem z domačimi podjetji kot tujimi«

hisense6

Trajnostni razvoj in poslovanje kot ključni strateški področji…

zalokar

»Delo v odnosih z javnostmi pomeni ustvarjanje čustvenih vezi z…

a

Eduard Čehovin prejel Graphisovo nagrado za oblikovanje v…

jbm

»Mediana ni samo Janja«

zupanc

Iz revije SaMMozavestno: Oblikovalka divjega duha, ki rada krši…

j

Umetna inteligenca kot navdih kreativcem

LK

»Na krilih inovacij soustvarjamo boljši svet«

nikolova

»Ljudem je treba odvzeti možnost izbire, če želimo, da delujejo…

zapancic

Knjiga, ki ruši rekorde

kristina gregorc

»Moj cilj je vedno dodana vrednost«

ANJA RUS

Spletni oglaševalci ne iščejo (več) najnižjih cen, temveč…

povodni mož

Iz revije SaMMozavestno: »Vloga Urške je bila zame velik…

Intervju

omer
28. 01. 2023

Ömer Şengüler, turški strokovnjak za znamčenje, ki svetuje podjetjem po vsem svetu, je…

Prepričan sem, bo marketing v prihodnosti ustvarjal več človeških blagovnih znamk in da bo služil človeštvu bolj kot kdaj koli prej.

pučko
25. 01. 2023

Tekmovanje Outstanding, ki slavi presežke v zunanjem oglaševanju, je svoj vrhunec doseglo…

Ko se me dotakne, ko si ljubosumno želim, da bi to naredili mi, Internavti; ko kot profesionalec veš, da bi rad bil podpisan pod to.

minioni
16. 01. 2023

Tuševa akcija »Od minionov se ti zrola« je postala MM-ova akcija leta 2022. Ob tej…

Vsi trgovci, ki delajo z mednarodnimi znamkami kot je Minion, dobro vedo, da jih ob tem čaka veliko krogov preverjanj konceptov in potrjevanj s…

Naši avtorji