Intervju

Življenje z znaMMkami

Življenje z znaMMkami

zz

»Ne samo, da se meja med marketingom in prodajo briše, temveč…

raw

»Tistim, ki si upajo, z veseljem ustrežemo«

zz

Mirko Ilić: Oblikovalci imajo raje družbeno koristna dela

zz

Strastna reševalka komunikacijskih enačb

Melanie

Ženske, izberite dobro plačane službe in se potegujte za vodilne…

az

Odločevalci se bojijo UI, mladim pa pomeni zrak, ki ga dihajo

damjan

»Denar pomaga, a brez dobre vsebine ga mečete skozi okno«

hamo

»Manjka nam filter, ki bi ločil dobro glasbo od dobrega…

zz

Se bojite generativne UI? Pripravite se na splošno UI.

zz

»UI odpira neskončne možnosti ustvarjalnega izražanja«

fras

Umetniško delo, ki ga je mogoče voziti

bonšek

»Izkušen strokovnjak za odnose z javnostmi bo ostal nepogrešljiv«

zz

»Slovence redno izpostavljajo kot primer dobre prakse«

Den Baruca

»Slovenija je polna kreativcev, ki iz skoraj nič ustvarijo prave…

zz

»Zmanjšajte število kanalov za boljše rezultate«

Intervju

Življenje z znaMMkami
24. 03. 2025

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u, zato jo objavljamo tudi na…

»Dobro poslovno partnerstvo pomeni sodelovanje in skupno grajenje prihodnosti blagovnih znamk. Pomeni iskren odnos, ki temelji na medosebnem…

zz
22. 03. 2025

Mateja Vovk Lubej, RRP menedžerka v Sloveniji pri podjetju JTI: »V hitro spreminjajoči se…

Ključni so trije elementi: skupni cilji, dostop do realnih podatkov in odprta komunikacija. V JTI vlagamo v digitalna orodja, ki omogočajo takojšen…

raw
12. 03. 2025

Minuli konec tedna smo obiskali otvoritev .raw laba, marketinške agencije, laboratorija…

Raw sami vidimo bolj kot laboratorij za znamke in ideje. Zakaj laboratorij? Ker ves čas inoviramo, iščemo nove rešitve, načine in poskušamo biti v…

Naši avtorji