Intervju

z
MMARKETING

SENS kot simbol vrhunskega dizajna, elegance in kakovosti 

gizem

»Skrb za talente je nujna za ohranjanje konkurenčnosti«

Sasha Savić

»Če želite ostati na vrhu, morate ves čas osveževati svojo ekipo…

blaz

»Znamke naj z vsebino na TikToku ustvarjajo dodano vrednost za…

zz

»V podkast kot medij sem se zaljubil, ker je zelo avtentičen in…

Nataša Pavlović Bujas

»Odnosi z javnostmi postajajo izjemno zahteven in odgovoren…

z

Aljoša Bagola: »Postavljaj meje, živi močneje«

Petra Krulc

Petra Krulc: Želim delati zanimive preobrate z zanimivimi ljudmi

z

Prva obletnica McCann Ljubljana: »Za nami je intenzivno leto«

Življenje z znaMMkami

Življenje z znaMMkami

z

Rex Kralj po novem pod italijanskim podjetjem Gervasoni

kerj

Adam Kerj: »Prihajamo v obdobje kreativne renesanse!«

Monique Zytnik

Kako lahko umetna inteligenca izboljša komunikacijo z…

zz

»Da bi uspeli, morate trdo delati«

gž

»Odgovorne blagovne znamke ustvarjam že več kot desetletje«

Gabrijela Cojzer in Mateja Črešnar

Odnosi z javnostmi med retro kampanjami in UI-oglasi

Intervju

z
20. 11. 2024

Ob 30. obletnici delovanja najbolj prepoznavne in priznane znamke v svetu moške mode v…

gizem
16. 11. 2024

O programih izobraževanja in usposabljanja zaposlenih smo se pogovarjali z Gizem Ozturk,…

Sasha Savić
09. 11. 2024

Ključ do uspeha vsakega vodje je v tem, da najde prave ljudi, je prepričan Sasha Savić,…

Moj glavni kriterij pri izbiri ljudi je bil občutek, da posameznik pred mano goji globoko strast do oglaševalske industrije in blagovnih znamk ter to…

Naši avtorji