Intervju

luka bajs2

Zaljubljen v oglaševanje

ghada

»V kaosu vidim lepoto«

bla

»Korporativno svetovanje je v Sloveniji premalo prepoznavno«

savin

Digitalizacije (še vedno) ne jemljemo dovolj resno

bla

»Če imaš dobro knjigo, je pametno, da jo pošlješ v svet«

bla

»Weekend Media je zato, da združi nezdružljivo«

teads

Teads in spoštljivo oglaševanje

bla

Kako je Voyo v treh mesecih zablestel na TikToku

bla

»Odgovornost menedžerjev je tudi sooblikovati gospodarski…

bla

Kako se v Medexu lotevajo spletne prodaje

answear

»Nismo revolucionarji, temveč navdihovalci«

almas

»S pravo ekipo lahko dosežemo še tako zahtevne cilje«

zadravec

Kako je nastal hrvaški poslovni čudež Bugatti Rimac

peter scott

»Navijač se ne sme počutiti zapostavljenega«

zletalom

Hobi, ki je prerasel v uspešno podjetje

Rod White

»Najbolj me navdušuje odkrivanje novega«

Intervju

luka bajs2
24. 09. 2022

Z Luko Bajsom, ki s svojo ustvarjalnostjo že več kot desetletje prinaša pozitivne…

»V zadnjem času tudi pri slovenskih naročnikih opažam željo po sodelovanju na festivalih. Vmes me je že postalo strah, da festivali postajajo samo…

ghada
21. 09. 2022

Ghada Wali je mlada egiptovska oblikovalka, ki je v regiji Bližnjega vzhoda že globoko…

Kdor nima zgodovine, nima prihodnosti. Ustvarjam dela, ki predstavljajo to, kar sem in od koder prihajam. Svetovno prepoznavnost sem si pridobila z…

bla
20. 09. 2022

Jernej Smisl bo 1. oktobra 2022 postal direktor Pristopovega oddelka za korporativno…

Naši avtorji