Intervju

answear

»Nismo revolucionarji, temveč navdihovalci«

almas

»S pravo ekipo lahko dosežemo še tako zahtevne cilje«

zadravec

Kako je nastal hrvaški poslovni čudež Bugatti Rimac

peter scott

»Navijač se ne sme počutiti zapostavljenega«

zletalom

Hobi, ki je prerasel v uspešno podjetje

Rod White

»Najbolj me navdušuje odkrivanje novega«

polona požgan

»Največja napaka pri komuniciranju je, da nismo avtentični«

dot

Mati (družbenih) zmajev, ki vse v življenju počne z veliko…

pringle

Ne ignorirajte sprememb

pickbox

Pickbox: "Slovenski trg je bil pravi izziv!"

Julian

»Pravi užitek je delati z Rowanom Atkinsonom«

bla

Neomajna v svoji izraznosti

bla

Komunikatorji v kriznih situacijah so kot detektivi

bla

Postherojsko vodenje je Slovencem pisano na kožo

bla

Kako se je Elan vrnil na kolesarski trg

demner

»Človek mora biti previden, da ne postane žrtev svojih uspehov«

Intervju

answear
17. 08. 2022

Modna spletna trgovina Answear je od junija na voljo tudi v Sloveniji.

Zavedamo se, da dandanes biti le spletna modna platforma, ki ponuja nakup modnih artiklov, ni dovolj. Želimo biti več kot to. Prav tako se ne imamo…

almas
13. 08. 2022

Eden od večjih izzivov, s katerimi se je Svetlana Almaš, direktorica marketinga in…

»Pogosto ljudje na korporacije gledajo kot na dinozavre, okostenele strukture, ki le počasi sledijo spremembam, a realnost je, vsaj pri nas, zelo…

zadravec
12. 08. 2022

Poslovni svetovalec Domen Zadravec nam je v intervjuju za MM zaupal, kako je sodelovati z…

Pri vsakem hitro rastočem, uspešnem podjetju gre za enkratno kombinacijo dejavnikov, kot so znanje, inovativnost, strast, vizionarstvo, podjetnost in…

Naši avtorji