Kolumne

Boštjan Prijanovič

Požrešnost in pristranost: Informacijska dieta in implikacije za…

Anja Korenč

Kaj rdeča šminka pomeni generaciji Z?

Jure Tovrljan1

Bolj ameriško ne gre

Aleš Cipot

Aleš Cipot: »Medijska zakonodaja potrebuje jasnost, ne…

Simon Šketa

Kako prodati trajnost, ne da bi se slišalo kot oglas za…

Julija Somrak

Oglase je lažje kritizirati kot ustvarjati

mojca mrak

Ujeti v program zvestobe

zz

Cene Grčar sočno o predlogu novega medijskega zakona

 Benjamin Hrkić

Pokopališče idej

zz

The North Face x Skims: »Nepremostljive razlike«

celine dion

Himna ljubezni

Maja Šorli Jakin

Najprej se nauči elegantno pasti

 Benjamin Hrkić

A B C D-O-O-H

Mojca Mrak

Življenje v Ameriki: Kako jezik odpira vrata v nov svet

klemen šefer

Je lahko sledenje trendom avtentično?

Urban Pfeifer

Ali klepetalniki rešujejo prave težave uporabnikov?

Intervju

Življenje z znaMMkami
24. 03. 2025

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u, zato jo objavljamo tudi na…

»Dobro poslovno partnerstvo pomeni sodelovanje in skupno grajenje prihodnosti blagovnih znamk. Pomeni iskren odnos, ki temelji na medosebnem…

zz
22. 03. 2025

Mateja Vovk Lubej, RRP menedžerka v Sloveniji pri podjetju JTI: »V hitro spreminjajoči se…

Ključni so trije elementi: skupni cilji, dostop do realnih podatkov in odprta komunikacija. V JTI vlagamo v digitalna orodja, ki omogočajo takojšen…

raw
12. 03. 2025

Minuli konec tedna smo obiskali otvoritev .raw laba, marketinške agencije, laboratorija…

Raw sami vidimo bolj kot laboratorij za znamke in ideje. Zakaj laboratorij? Ker ves čas inoviramo, iščemo nove rešitve, načine in poskušamo biti v…

Naši avtorji