Vpogled

telefon

Skoraj polovica zaposlenih med dopustom preverja elektronsko…

potrošnja

Sodelujte v raziskavi o medijski potrošnji v letu 2022

bla

MM-ova mini anketa: Spletna samodiagnoza

pulse

Ukrajinske agencije še vedno aktivne, a v manjšem obsegu

bla

MM-ova mini anketa: Enkrat ni nobenkrat

bla

MM-ova mini anketa: Berem, torej sem

bla

MM-ova mini anketa: Ni telefona, ni stresa?

bla

Nizka brezposelnost in veliko povpraševanje po marketinških…

trendi

Platforma Glami razkriva največje modne polomije

truename

Mastercard razkriva življenjske izkušnje nebinarnih posameznikov

iprom

iPROM akademija: Naložbe v digitalno oglaševanje še naprej…

bla

5 nasvetov za bolj učinkovito oglaševanje

turizem

Na področju turizma vse več optimizma

ponaredki

Mladi pri nas pogosto kupujejo ponarejene izdelke in dostopajo…

bla

Brez vaših podatkov ne bo šlo   

rub

V agenciji Rubikon GRAL so v letu 2021 zrasli za 117 odstotkov

Intervju

answear
17. 08. 2022

Modna spletna trgovina Answear je od junija na voljo tudi v Sloveniji.

Zavedamo se, da dandanes biti le spletna modna platforma, ki ponuja nakup modnih artiklov, ni dovolj. Želimo biti več kot to. Prav tako se ne imamo…

almas
13. 08. 2022

Eden od večjih izzivov, s katerimi se je Svetlana Almaš, direktorica marketinga in…

»Pogosto ljudje na korporacije gledajo kot na dinozavre, okostenele strukture, ki le počasi sledijo spremembam, a realnost je, vsaj pri nas, zelo…

zadravec
12. 08. 2022

Poslovni svetovalec Domen Zadravec nam je v intervjuju za MM zaupal, kako je sodelovati z…

Pri vsakem hitro rastočem, uspešnem podjetju gre za enkratno kombinacijo dejavnikov, kot so znanje, inovativnost, strast, vizionarstvo, podjetnost in…

Naši avtorji