Vpogled

MOL kolo

MOL razkriva potovalne navade Ljubljančanov

ui

MM-ova mini anketa: Smo že naveličani neprestanih razprav o…

MOSS

MOSS: Na vrhu po enomesečni prevetritvi ponovno brez sprememb

dand

MM-ova mini anketa: Le še teden dni nas loči od Dneva_d!

x

Se želite povezati z generacijo Z? Potem je X (menda) prava…

pust

MM-ova mini anketa: A 'mate kej za pusta hrusta?

iab

Tri četrtine podjetij se o trajnosti ne pogaja; zanje je dejstvo

pinterest

MM-ova mini anketa: Pinterest beleži rekordno uporabo in prihodke

Delo od doma

Delo od doma poraslo za neverjetnih 615 odstotkov

Zagreb

Najbolj romantično evropsko mesto je Zagreb

product

Najboljši izdelki, znamke in trgovine po izboru kupcev

Hrup

Hrup je v službi večja ovira kot slabi odnosi

UI

UI pozna večina Slovencev, uporablja pa jo le petina

ema

MM-ova mini anketa: Koga bi MM-ovi sledilci poslali na…

banke

Najnaprednejše banke v Sloveniji: NLB, OTP in Intesa Sanpaolo

pony

MM-ova mini anketa: 81 odstotkov sledilcev je vozilo…

Intervju

Življenje z znaMMkami
24. 03. 2025

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u, zato jo objavljamo tudi na…

»Dobro poslovno partnerstvo pomeni sodelovanje in skupno grajenje prihodnosti blagovnih znamk. Pomeni iskren odnos, ki temelji na medosebnem…

zz
22. 03. 2025

Mateja Vovk Lubej, RRP menedžerka v Sloveniji pri podjetju JTI: »V hitro spreminjajoči se…

Ključni so trije elementi: skupni cilji, dostop do realnih podatkov in odprta komunikacija. V JTI vlagamo v digitalna orodja, ki omogočajo takojšen…

raw
12. 03. 2025

Minuli konec tedna smo obiskali otvoritev .raw laba, marketinške agencije, laboratorija…

Raw sami vidimo bolj kot laboratorij za znamke in ideje. Zakaj laboratorij? Ker ves čas inoviramo, iščemo nove rešitve, načine in poskušamo biti v…

Naši avtorji