bla
Aktualno

10 oglasov, ki ozaveščajo o duševnem zdravju

Ob mednarodnem dnevu duševnega zdravja smo zbrali oglase, ki v ospredje postavljajo spopadanje z duševnimi stiskami.

»Odkrit pogovor lahko reši življenje.«

S tem stavkom nas nagovarjajo številne organizacijo za pomoč pri duševnem zdravju, vključno s slovenskim nacionalnim programom MIRA, ki deluje pod okriljem NIJZ. 10. oktober je tako vsako leto namenjen ozaveščanju o duševnem zdravju, ki je postalo v času pandemije še posebej zaskrbljujoče med mladimi. Spodaj tako najdete nabor desetih oglasov, ki so si po izvedbi različni, po sporočilu pa enaki: niste sami!

Kozmetična znamka Dove je postregla z eno od najvidnejših akcij v zadnjih letih, v kateri je opozarjala na slab vpliv družbenih omrežij na zdravje.

Britanski NHS je bil od eden prvih, ki je z oglasom naslovil načeto duševno zdravje v času pandemije.

 

Tudi dobrodelna organizacija Sandy Hook Promise, ki je v osnovi nastala zaradi strelskih pohodov na ameriških šolah, je predstavila duševne stiske otrok med pandemijo.

Agencijska mreža Ogilvy je pripravila oglas v slogu boksarskih trenerjev, le da so ti »trenerji« pravzaprav družba treh posameznikov, ki prijatelju pomagajo pri premagovanju duševnih težav.

 

S svežim oglasom se je predstavil tudi NIJZ z nacionalnim programom za duševno zdravje MIRA. Sporočilo? Vsakdo lahko pomaga bližnjemu.

 

Odličen primer dobre prakse imamo tudi pri naših sosedih, in sicer je agencija Bruketa&Žinić&Grey z agencijo Go2Digital za zavarovalnico Croatia Osiguranje zasnovala projekt »Brigometer«. Gre za interaktivni oglas, ki uporablja umetno inteligenco za merjenje anksioznosti mimoidočih.

 

Kozmetična znamka The Nue Co. je mimoidoče o duševnem zdravju spraševala z zunanjim oglaševanjem.

bla

Tudi britanski spletni portal LadBible je za trenutek pozabil na večinoma zabavne vsebine in mimoidoče povprašal po zdravju.

bla

Kanadska organizacija CAMH svari, da so duševne bolezni bolezen kot vsaka druga in zato zahtevajo tudi ustrezno zdravljenje.

Da so nekatere uteži težje kot druge, opozarjajo pri trgovcu s fitnes oblačili Gymshark. Za promocijo akcije se je odločil kar sam direktor podjetja, ki se je odpravil na ulice britanskih mest. Eno od izhodišč akcije je tudi dejstvo, da so tudi ljudje, ki s svojimi postavami kraljujejo v fitnesih, na plažah in na družbenih omrežjih, le ljudje. In vsakega lahko načnejo duševne motnje.

Intervju

Paddy Carberry
11. 01. 2025

S Paddyjem Carberryjem, globalnim vodjo marketinga za Guinness, smo se pogovarjali, kako…

»Šport ima neverjetno sposobnost, da združuje ljudi zaradi skupnih strasti,« pravi Paddy Carberry.

Življenje z znaMMkami
06. 01. 2025

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u. Naši sogovornici sta tokrat…

»Klišejsko, vem, ampak največja marketinška poteza vseh časov je po mojem mnenju zagotovo Coca-Cola in Božiček. Zaradi te marketinške poteze nas…

Mojmir Šiftar
23. 12. 2024

Osrednji intervju v tokratni prilogi KuhaMMo smo namenili Mojmirju Šiftarju, chefu, ki…

Pen Klub je moj »zen garden« ali oaza miru. Tam lahko sprostim vso svojo kreativnost in resnično imam proste roke, da ustvarjam po svoji želji.

Naši avtorji