10 oglasov, ki ozaveščajo o duševnem zdravju
Ob mednarodnem dnevu duševnega zdravja smo zbrali oglase, ki v ospredje postavljajo spopadanje z duševnimi stiskami.
Gašper Meden
»Odkrit pogovor lahko reši življenje.«
S tem stavkom nas nagovarjajo številne organizacijo za pomoč pri duševnem zdravju, vključno s slovenskim nacionalnim programom MIRA, ki deluje pod okriljem NIJZ. 10. oktober je tako vsako leto namenjen ozaveščanju o duševnem zdravju, ki je postalo v času pandemije še posebej zaskrbljujoče med mladimi. Spodaj tako najdete nabor desetih oglasov, ki so si po izvedbi različni, po sporočilu pa enaki: niste sami!
Kozmetična znamka Dove je postregla z eno od najvidnejših akcij v zadnjih letih, v kateri je opozarjala na slab vpliv družbenih omrežij na zdravje.
Britanski NHS je bil od eden prvih, ki je z oglasom naslovil načeto duševno zdravje v času pandemije.
Tudi dobrodelna organizacija Sandy Hook Promise, ki je v osnovi nastala zaradi strelskih pohodov na ameriških šolah, je predstavila duševne stiske otrok med pandemijo.
Agencijska mreža Ogilvy je pripravila oglas v slogu boksarskih trenerjev, le da so ti »trenerji« pravzaprav družba treh posameznikov, ki prijatelju pomagajo pri premagovanju duševnih težav.
S svežim oglasom se je predstavil tudi NIJZ z nacionalnim programom za duševno zdravje MIRA. Sporočilo? Vsakdo lahko pomaga bližnjemu.
Odličen primer dobre prakse imamo tudi pri naših sosedih, in sicer je agencija Bruketa&Žinić&Grey z agencijo Go2Digital za zavarovalnico Croatia Osiguranje zasnovala projekt »Brigometer«. Gre za interaktivni oglas, ki uporablja umetno inteligenco za merjenje anksioznosti mimoidočih.
Kozmetična znamka The Nue Co. je mimoidoče o duševnem zdravju spraševala z zunanjim oglaševanjem.
Tudi britanski spletni portal LadBible je za trenutek pozabil na večinoma zabavne vsebine in mimoidoče povprašal po zdravju.
Kanadska organizacija CAMH svari, da so duševne bolezni bolezen kot vsaka druga in zato zahtevajo tudi ustrezno zdravljenje.
Da so nekatere uteži težje kot druge, opozarjajo pri trgovcu s fitnes oblačili Gymshark. Za promocijo akcije se je odločil kar sam direktor podjetja, ki se je odpravil na ulice britanskih mest. Eno od izhodišč akcije je tudi dejstvo, da so tudi ljudje, ki s svojimi postavami kraljujejo v fitnesih, na plažah in na družbenih omrežjih, le ljudje. In vsakega lahko načnejo duševne motnje.