outstanding
Aktualno

10. Outstanding: Predsednik žirije je Uroš Goričan

Kljub trenutnim negotovim razmeram so se v Europlakatu pogumno odločili za izvedbo žiriranja in podelitev nagrad za jubilejni, 10. Outstanding. Podelitev načrtujejo 28. januarja 2021 v ljubljanski Operi.

Strokovna žirija bo tako deseto leto zapored ocenjevala dela, objavljena v koledarskem letu 2020, in sicer v že znanih kategorijah (obveščanje in ozaveščanje, citylight, innovate, digital in billboard/metrolight). Kot vsa leta do zdaj so tudi tokrat v žiriji poleg predsednika trije kreativci (kreativni ali umetniški direktorji) in trije predstavniki oglaševalcev.

V žiriji so tako poleg predsednika Uroša Goričana (Herman & partnerji) še Petra Čadež (Atlantic Grupa), Svetlana Almaš (zavarovalnica Generali), Urban Kramberger (Pivovarna Laško Union), Ljubo Bratina (Luna TBWA), Jure Tovrljan (AV Studio) in Blaž Kocjančič (Internavti).

V Europlakatu poudarjajo, da strokovna žirija že vsa leta ocenjuje dela na spletni platformi, namesto sej žirije v živo pa se bodo tokrat povezali digitalno. »Optimistično smo določili tudi datum podelitve nagrad in za četrtek, 28. januarja 2021 tudi rezervirali ljubljansko operno hišo. V primeru, da podelitve nagrad in dogodka v Operi ne bo mogoče izvesti v kolikor toliko normalnih razmerah, bomo uporabili rezervni načrt in o tem pravočasno obvestili nominirance, nagrajence in seveda širšo javnost,« pojasnjujejo.

Intervju

Monika Zajc
30. 11. 2024

Na naslovnici MM #521 je Monika Zajc, ki je pred letom dni prevzela vodenje digitalne…

Že od mladosti si vedno znova ponavljam: če sem dovolj pogumna, da začnem, sem dovolj pogumna, da uspem. Imam zelo enostavno strategijo, ki je vsaj v…

Hana Souček Martinc
30. 11. 2024

3. decembra bomo praznovali »ta veseli dan kulture«, mi pa smo se s Hano Souček Martinc…

»Kulturni projekti pogosto zahtevajo posebne pristope, ki vključujejo poudarjanje osebnega in estetskega vpliva. Ta vrsta komuniciranja se osredotoča…

Življenje z znaMMkami
25. 11. 2024

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u, zato jo objavljamo tudi na…

Najljubši oglaševalski slogan je: »Kaj bi mi brez domišljija.«

Naši avtorji