bla
Aktualno

10 sladolednih oglasov

Poletna pripeka je v polnem zamahu. Ena od rešitev ali pa izgovorov je sladoled. V nadaljevanju najdete oglaševalske akcije, ki predstavljajo vse možne plati sladoleda.

Ena najvidnejših in festivalsko uspešnih sladolednih oglasov zadnjih let je oglas mehiške znamke sladoleda Elena. Sladoled se oglašuje kot dodatna psihološka pomoč v primeru razhoda s partnerjem.

Pri kanadski znamki Nora so ubrali drugačno noto in embalažo sladoleda namenili pisanju sporočil z namenom lažjega razhoda.

bla

Malce bolj »ekstremna« oglasa je predstavil Nestlé za svojo linijo sladoledov z imenom ... uganili ste, Extreme!

 

Magnum je na Nizozemskem ustvarjanje oglasne akcije »Pleasure Imagined« z dobrodelno noto prepustil umetnikom po svetu. Rezultat? Umetniški.

bla

bla

McDonald's po drugi strani s sladoledom ... skače?

bla

Še en McDonald'sov oglas kaže na poletno »klasiko«.

bla

Znamka sladoleda Amandau je v Paragvaju kreativnost pri ustvarjanju sladoledov prepustila potrošnikom. Pozor, velike »kepice«!

 

Ne ravno za sladoledno znamko, je pa »kihajoči« sladoled v oglas vključilo indonezijsko farmacevtsko podjetje za promocijo zdravila.

bla

Novozelandska znamka Kapiti se predstavlja kot dizajnerski sladoled.

bla

bla

 

 

493-494

Naroči se na revijo MM in prihrani do 30%!

Intervju

almas
13. 08. 2022

Eden od večjih izzivov, s katerimi se je Svetlana Almaš, direktorica marketinga in…

»Pogosto ljudje na korporacije gledajo kot na dinozavre, okostenele strukture, ki le počasi sledijo spremembam, a realnost je, vsaj pri nas, zelo…

zadravec
12. 08. 2022

Poslovni svetovalec Domen Zadravec nam je v intervjuju za MM zaupal, kako je sodelovati z…

Pri vsakem hitro rastočem, uspešnem podjetju gre za enkratno kombinacijo dejavnikov, kot so znanje, inovativnost, strast, vizionarstvo, podjetnost in…

peter scott
03. 08. 2022

Peter Scott, podpredsednik novih medijev in inovacij v družbi Warner Bros. Discovery,…

Kot medij moraš razumeti, kaj navijači pričakujejo od tebe in jim to tudi ponuditi. Nekateri želijo vsebine gledati na telefonu, drugi na televiziji…

Naši avtorji