bla
Aktualno

12 oglasov ob mednarodnem dnevu živali

Zbrani oglasi jasno sporočajo, da ima človek pri ogrožanju živalskih vrst veliko »masla na glavi«.

4. oktober je kot svetovni dan živali namenjen ozaveščanju o dobrobiti živali, predvsem pa opozarjanju na ogrožene živalske vrste. Začetki segajo v leto 1931 v Firencah, kjer so na ekološkem kongresu želeli opozoriti prav na izumrtje nekaterih živalskih vrst. Spodnji oglasi predstavljajo drobec tistega, čemur lahko rečemo okoljevarstveni oglasi. Nekateri bolj stavijo na nazornost kot drugi, vsem pa je sporočilo seveda enako – pazimo na živali!

WWF je ena od najbolj znanih organizacij za zaščito živali, ki se je velikokrat izkazala tudi z oglasi. Njihov »izginjajoči morski pes« je nasploh eden od najbolj znanih oglasov, ki opozarja na ogrožene vrste.

bla

Po drugi strani opozarjajo, da če kupujete »spominke« iz eksotičnih živali, za seboj puščate krvavo sled ...

bla

... in da izumrtja ni mogoče popraviti kot na primer avtomobil.

bla

Okoljevarstvena organizacija Greenpeace poleg odmevnih aktivacij skrbi tudi za oglase, ob katerih marsikdo zavije z očmi. V spodnjih se osredotočajo na morske živali.

bla

bla

Grozljivka »Žrelo«, kjer je glavna »zvezda« ljudožerski morski pes, v kontekstu onesnaženosti dobi malce drugačen priokus.

bla

Verjetno najbolj nazorne vrečke, kar ste jih kdaj videli.

bla

Čeprav zaščitne maske rešujejo življenja, pomenijo veliko nevarnost za že tako preveč onesnaženo okolje. Na to opozarja tudi Alibaba, eden od največjih spletnih trgovcev, ki proda ogromno mask.

Za organizacijo IFAW je švicarska agencija Springer & Jacoby zasnovala oglas, ki opozarja na nezakonito trgovino z ogroženimi živalmi.

bla

Ker je želela ponazoriti, da živali niso klovni, je portugalska agencija Partners za organizacijo LPDA zasnovala nazoren oglas.

bla

Vsako minuto izumre ena živalska vrsta. Dodaten komentar verjetno ni potreben.

bla

Proti cirkusom brez živali se med drugim borijo v italijanski organizaciji LAV.

bla

Intervju

Paddy Carberry
11. 01. 2025

S Paddyjem Carberryjem, globalnim vodjo marketinga za Guinness, smo se pogovarjali, kako…

»Šport ima neverjetno sposobnost, da združuje ljudi zaradi skupnih strasti,« pravi Paddy Carberry.

Življenje z znaMMkami
06. 01. 2025

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u. Naši sogovornici sta tokrat…

»Klišejsko, vem, ampak največja marketinška poteza vseh časov je po mojem mnenju zagotovo Coca-Cola in Božiček. Zaradi te marketinške poteze nas…

Mojmir Šiftar
23. 12. 2024

Osrednji intervju v tokratni prilogi KuhaMMo smo namenili Mojmirju Šiftarju, chefu, ki…

Pen Klub je moj »zen garden« ali oaza miru. Tam lahko sprostim vso svojo kreativnost in resnično imam proste roke, da ustvarjam po svoji želji.

Naši avtorji