preverjeno
Aktualno

20 let oddaje Preverjeno: »Ne ponujamo vsem sprejemljivih in všečnih tem«

Pred svojo jubilejno 20. sezono informativna oddaja Preverjeno poudarja aktualnost, globino in predvsem nepodcenjevanje gledalcev.

Realnost v kompleksnejši luči

Alenka Arko, urednica in voditeljica oddaje, poudarja, da vstop v dvajseto sezono za snovalce oddaje pomeni nov, svež začetek. Ob tem želijo poudariti tudi same korenine oddaje in temelje kakovostnega novinarstva. »V oddaji Preverjeno z novinarsko ekipo že dve desetletji pripravljamo poglobljene prispevke tem, ki zadevajo aktualne probleme. Nanje gledamo z več zornih kotov. V vsem tem času gledalk in gledalcev nismo podcenjevali; vselej smo želeli pogledati malce globlje ter realnost pokazati v kompleksnejši luči in ne ponujati vsem sprejemljivih, všečnih tem. Vse to se v tem času ni spremenilo,« je za MM povedala Arkova.

Po njenem mnenju prav to gledalci tudi najbolj cenijo. Če velja v vse bolj dinamičnem času to, da so spremembe edina stalnica, si svežino oddaje Preverjeno prizadevajo ohranjati s tem, da ostajajo aktualni, da si prizadevajo za to, da se odmikajo od senzacionalizma, ter da ostajajo kreativni in raznoliki. »To je ta svežina, ki jo ohranjamo z vsakim letom. Tudi to je Preverjeno!«

»Verodostojnost je vpeta v DNK oddaje«

Še naprej bodo po besedah sogovornice zavezani tudi visoki stopnji verodostojnosti. »Vsaka naša zgodba, tema, ki jo obravnavamo, temelji na preverjenih informacijah, iz različnih virov, podkrepljena z mnenji verodostojnih strokovnjakov. To bo seveda spremljevalni moment tudi dvajsete sezone, v katero vstopamo. Vsi, ki sodelujemo pri oddaji, novinarke in novinarji, preverjamo dejstva z več zornih kotov, preden gremo z zgodbo v eter. Ta verodostojnost je vpeta v DNK oddaje Preverjeno, ne glede na leta, ki jih sama oddaja šteje,« sklene Arkova.

Preverjeno se vrača v svoj tradicionalni, torkov termin, 1. septembra 2020, ob 22. uri.

Intervju

Življenje z znaMMkami
25. 11. 2024

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u, zato jo objavljamo tudi na…

Najljubši oglaševalski slogan je: »Kaj bi mi brez domišljija.«

z
20. 11. 2024

Ob 30. obletnici delovanja najbolj prepoznavne in priznane znamke v svetu moške mode v…

gizem
16. 11. 2024

O programih izobraževanja in usposabljanja zaposlenih smo se pogovarjali z Gizem Ozturk,…

Naši avtorji