28. Zlati boben: Prevlada Publicisa Milano, Aritmiji bronasta nagrada
Agencija Publicis Milano je še tretjič zapored agencija leta, njihov naročnik Heineken pa naročnik leta. Agencija leta v regiji Adriatik je Imago Ogilvy. Mariborska agencija Aritmija je prejela bronasto nagrado in je za Imagom drugouvrščena v regiji.
chili films za Golden Drum
Praktično vse v barvah in oglasih Publicisa
Po še tretjem zaporednem nazivu agencije leta so uspeh italijanskega Publicisa dopolnili njihov naročnik Heineken, ki je postal naročnik oziroma znamka leta, njihov kreativni direktor Eoin Sherry je postal kreativni direktor leta, nagrada za najboljše delo v skupini COVID-19, ki praznuje dobre odzive na pandemijo koronavirusa (kampanja »Noč je mlada« oziroma »The night Is Young«) in nagrada Najboljši lokalni duh, ki slovi lokalna dela, ki predstavljajo značilen lokalni duh (za kampanjo »Bottega for Bottegas« za Bottega Veneta). Publicis je tako postal tudi agencijska mreža leta.
Aritmija druga v regiji
Najbolj uspešno delo v regiji Adriatik je postala na že številnih tekmovanjih nagrajena akcija za proizvajalca čajev Franck »Beestro«, ki je delo hrvaške agencije Imago Ogilvy, ki je s tem postala agencija leta v regiji Adriatik. Aritmija, ki je bila edina slovenska agencija v ožjem izboru, je v sekciji Obrtna odličnost za embalažo vina Fazan vinske hiše Doppler, osvojila bronasti boben in se med agencijami iz regije Adriatik uvrstila na drugo mesto.
Neodvisna agencija je postala White Rabbit iz Budimpešte. Zlati boben je letos premierno podelil dve novi nagradi in sicer za produkcijsko agencijo leta in digitalno agencijo leta. Produkcijska agencija leta je postala grška agencija Good People, Digitalna agencija leta pa izraelska agencija DIBOOR. Za najboljšo kreativno rešitev briefa tekmovanja za mlade kreativce z naslovom »Hej ti, postani prihodnost turizma!« so razglasili delo »Interagalktični turizem« romunskih kreativk Anne Floarea in Marie Francisco.
Jorg Riommi postal član galerije slavnih
Jorga Riommija, glavni kreativni direktor v Publicis Groupe CEE, so že junija uvrstili v Galerijo slavnih zlatega bobna in se je tako pridružil skupini »izbranih vizionarjev, ki se pogumno in strastno borijo za stalen napredek kreativne industrije«. Galerija slavnih, ki so jo ustanovili leta 2010, izpostavlja posameznike, ki imajo močan vpliv na druge »ustvarjalne duše«, kot so se izrazili na Zlatem bobnu. »To so ustvarjalni vodje, ki ostalim pomenijo navdih in motivacijo, s svojim delom pa premikajo meje še višje.«