bla
Aktualno

28. Zlati boben: Slovenijo v ožjem izboru zastopa le Aritmija

Mednarodni festival kreativnosti Zlati boben je objavil seznam finalistov, kjer je le en projekt slovenskega prijavitelja. Zmagovalci bodo znani na podelitvi v petek, 23. septembra 2022, ki bo v okviru festivala Weekend Media v Rovinju.

Od skupno 200 del v ožjem izboru je preboj uspel le mariborski agenciji Aritmija za embalažo vina Fazan vinske hiše Doppler, ki jo je tudi portal Packaging of the World izpostavil kot primer dobre prakse. Kot je takrat za MM povedal njihov kreativni direktor Goran Radinović, so v zadnjih letih za Hišo vina Doppler redefinirali blagovno znamko Doppler in prenovili vse njihove embalažne enote. »V času prenove smo se z naročnicama velikokrat srečali na lokaciji Dopplerjeve vinarije, kjer nas je vedno znova pozdravil fazan. Kot bi želel najaviti odlično doživetje in vrhunski razgled, ki obiskovalca čaka tam zgoraj. Iz teh večkratnih srečanj je prišla ideja, ki smo jo z naročnicama tudi takoj potrdili.«

Zgodbo so na zadnji strani steklenice ujeli v kratek opis: »Kadar boste zapeljali na pot, ki zavito vodi proti soncu, vam obljubljamo divjo glasbeno spremljavo rahlo razglašenih pisanih lepotcev, ki vas bodo pripravili na popolno doživetje tam zgoraj. Pri Dopplerjevih.«

»Na vinski etiketi smo z ilustracijo upodobili fazana in začrtali zavito cesto, ki vodi vse do edinstvenega sončnega zahoda, ki simbolično predstavlja fazanovo oko. Menim, da vizualna interpretacija zgodbe Dopplerjevega fazana, z izbiro barv in oblik, presega klasične okvirje oblikovanja vinskih etiket,« je povedal Radinović.

Na tekmovanju za mlade kreativce Slovenijo predstavlja Agencija 101

Na tekmovanju za mlade kreativce Young Drummers sta se v finale prebila para, in sicer avtorici Urška Čuk in Sandra Stancheska (delo Main character vibes) ter Lara Oset in Sara Grmek (delo This is your best chance …). Oba para prihajata iz vrst Agencije 101.

Največ del prijavili ukrajinski prijavitelji

Pogled na statistiko finalistov po državah (vključno s s finalisti na tekmovanju za mlade kreativce) kaže, da so bile pri tem najbolj uspešni Ukrajinci (49 del), Italijani (29 del), Poljaki (28 del) in Madžari (22).

Intervju

zz
26. 04. 2025

Tiago Ribeiro je izkušen brazilski strokovnjak za digitalne medije, prepoznan kot eden od…

Preprost in zanimiv oziroma kreativen pristop je vedno najboljša pot. Danes so vplivneži nova oblika medijev in prišli smo do trenutka, ko je…

Tanja Pak
26. 04. 2025

Tanja Pak je izjemna umetnica, ki s svojo vizijo in ustvarjalnostjo premika meje. Pred…

Sama se sprašujem, ali je v današnjem času v poplavi hipnih impresij, površinskih vtisov in površnih diskusij sploh še moč najti čas za kontemplacijo…

hh
11. 04. 2025

Sašo Sever, vodja oddelka za odnose z javnostmi v Zavarovalnici Triglav, je postal…

Zaposleni potrebujejo jasno, transparentno in pravočasno posredovanje informacij, da razumejo spremembe in razloge zanje, občutek, da je njihovo delo…

Naši avtorji