bla
Aktualno

30. SOF: Naj oglas tridesetletja je »Čistilka«, agencija pa Futura DDB

Na Slovenskem oglaševalskem festivalu so podelili nagrade za najboljši oglas tridesetletja. To je »Čistilka«, ki ga je za Zavarovalnico Triglav zasnovala Futura DDB. Slednja je postala tudi agencija tridesetletja.

Televizijski oglas tridesetletja po izboru občinstva je »Čistilka«, ki je plod sodelovanja med Zavarovalnico Triglav in Futuro DDB. Sledita »Dobre Vile«, ki jo je za Športno loterijo zasnovala Luna TBWA, in »Slovenija moja dežela«, ki je delo agencije Studio marketing.  

Futura DDB (na fotografiji), ki je podpisana pod »Čistilko«, je postala tudi agencija tridesetletja. Na drugem mestu je Pristop, na tretjem pa Studio Marketing.

bla

foto: SOF

Na podelitvi so razglasili tudi zmagovalca Mastercardovega natečaja Misija šport. Najbolje se je odrezala Tjaša Peterle.

Intervju

raw
12. 03. 2025

Minuli konec tedna smo obiskali otvoritev .raw laba, marketinške agencije, laboratorija…

Raw sami vidimo bolj kot laboratorij za znamke in ideje. Zakaj laboratorij? Ker ves čas inoviramo, iščemo nove rešitve, načine in poskušamo biti v…

zz
11. 03. 2025

Vizualna komunikacija je odlično orodje za spodbujanje medkulturnega dialoga in…

Razstava Strpnost je del globalnega umetniškega projekta Tolerance Project in s tokratno ljubljansko postavitvijo dosegamo že 210. izvedbo. Do danes…

zz
08. 03. 2025

»Matematike nikoli nisem imela rada, ampak reševanje komunikacijskih izzivov mi je bilo…

Interno komuniciranje je vodnik skozi organizacijske spremembe, daje novosti v kontekst, kaže pravo smer.

Naši avtorji