Germ
Aktualno

34. SOF razkriva člane Sveta tekmovalnega programa in dve ključni novosti

Organizatorji 34. SOF-a, ki bo 15. in 16. maja 2025 v Portorožu, so razkrili člane Sveta tekmovalnega programa (STP). V prihodnjih dveh letih jim bo predsedoval Matjaž Germ, vodja kreative v Agenciji 101.

V vlogi podpredsednice ostaja Tanja Mezga, direktorica naročnikov v agenciji Internavti, v STP-ju pa se jima bodo pridružili še Miha Kocjančič, direktor digitalnih strategij v Media Publikum, Julija Somrak, starejša kreativna direktorica v DROM Agency, Luka Bajs, izvršni kreativni direktor v agenciji SHIFT, Tea Gobec, komunikacijska strateginja v agenciji Innovatif in Klemen Šefer, kreativni direktor v Pristopu.

stp

34. SOF-a prinaša dve ključni novosti

Matjaž Germ je povedal, da se na SOF-u prihodnje leto obeta nekaj novosti, pri čemer je izpostavil dve: »Gre za ključni novosti, ki bosta tekmovanju dodali težo predvsem z vidika povezovanja kreativnosti in ključnih deležnikov slovenskega oglaševalskega trikotnika. Osrednja novost je razširitev tekmovanja na tri stebre, poleg kreativnega še na medijski in poslovni. V zadnjih letih že uveljavljenim sekcijam se bosta namreč pridružili še sekciji kreativna medijska odličnost in kreativna poslovna odličnost. V novi sekciji se bodo smiselno preselile tudi določene obstoječe skupine in kategorije, številne nove pa bodo zasledovale globalne trende v oglaševanju,« je dejal.

Kot drugo novost je izpostavil, da bosta obe novi sekciji dobili tudi svojo žirijo. Tako bodo slovensko oglaševalsko letino ocenjevale tri žirije. »Posameznim 9-članskim žirijam bodo predsedovali uveljavljeni strokovnjaki z omenjenih področij. Vse tri žirije bodo med seboj povezane, pet žirantov ali žirantk bo namreč sodelovalo v vseh žirijah,« je poudaril Germ.

Intervju

z
15. 10. 2024

Kultna slovenska znamka nadaljuje razvoj pod italijanskim okriljem, zato smo o tem…

kerj
10. 10. 2024

Na mednarodni festival kreativnosti Zlati boben, ki se odvija v Portorožu, prihaja tudi…

Kreativnost in inovacije še nikoli niso bile bolj pomembne za pomoč podjetjem in blagovnim znamkam pri rasti in ohranjanju relevantnosti.

Monique Zytnik
05. 10. 2024

Umetna inteligenca je lahko izjemno koristno orodje tudi, ko gre za interno komuniciranje…

Trenutno je v ospredju generativna umetna inteligenca. Nedavna Gertnerjeva študija je razkrila, da se 94 odstotkov vodij komuniciranja z vsega sveta…

Naši avtorji