34. SOF razkriva člane Sveta tekmovalnega programa in dve ključni novosti
Organizatorji 34. SOF-a, ki bo 15. in 16. maja 2025 v Portorožu, so razkrili člane Sveta tekmovalnega programa (STP). V prihodnjih dveh letih jim bo predsedoval Matjaž Germ, vodja kreative v Agenciji 101.
V vlogi podpredsednice ostaja Tanja Mezga, direktorica naročnikov v agenciji Internavti, v STP-ju pa se jima bodo pridružili še Miha Kocjančič, direktor digitalnih strategij v Media Publikum, Julija Somrak, starejša kreativna direktorica v DROM Agency, Luka Bajs, izvršni kreativni direktor v agenciji SHIFT, Tea Gobec, komunikacijska strateginja v agenciji Innovatif in Klemen Šefer, kreativni direktor v Pristopu.
SOF prinaša dve ključni novosti
Matjaž Germ je povedal, da se na SOF-u prihodnje leto obeta nekaj novosti, pri čemer je izpostavil dve: »Gre za ključni novosti, ki bosta tekmovanju dodali težo predvsem z vidika povezovanja kreativnosti in ključnih deležnikov slovenskega oglaševalskega trikotnika. Osrednja novost je razširitev tekmovanja na tri stebre, poleg kreativnega še na medijski in poslovni. V zadnjih letih že uveljavljenim sekcijam se bosta namreč pridružili še sekciji kreativna medijska odličnost in kreativna poslovna odličnost. V novi sekciji se bodo smiselno preselile tudi določene obstoječe skupine in kategorije, številne nove pa bodo zasledovale globalne trende v oglaševanju,« je dejal.
Kot drugo novost je izpostavil, da bosta obe novi sekciji dobili tudi svojo žirijo. Tako bodo slovensko oglaševalsko letino ocenjevale tri žirije. »Posameznim 9-članskim žirijam bodo predsedovali uveljavljeni strokovnjaki z omenjenih področij. Vse tri žirije bodo med seboj povezane, pet žirantov ali žirantk bo namreč sodelovalo v vseh žirijah,« je poudaril Germ.