Agencija W3B z novo digitalno strateginjo
Ekipi W3B se je pridružila nova sodelavka, izkušena digitalna strateginja Tanja Papež.
Po začetku kariere v Mladinskih Medijih, kjer je sedem let skrbela za spletne in tiskane projekte se je Tanja Papež pridružila Publicis Medii. Tam je vodila medijske strategije za priznane naročnike in prispevala k razvoju digitalnega znanja znotraj agencije. Zatem je iz agencijskih zajadrala v telekomunikacijske vode, kjer je na Telekomu Slovenije skrbela za digitalni medijski zakup in sodelovala pri vzpostavitvi internega medijskega zakupa.
Ljubiteljici ponedeljkov je torej zelo dobro poznano delo tako na strani agencije kot tudi na strani naročnika. Pravi, da v svojo novo ekipo prinaša strast do reševanja kompleksnih izzivov in osredotočenost na doseganje zastavljenih ciljev. »Navdušena sem nad delom v W3B, predvsem zaradi ogromno dodatnega znanja, ki ga pridobivam, in sveže energije ekipe,« je povedala Papeževa. Direktorica agencije Maja Šorli Jakin pa dodaja, da je Tanjo izbrala, ker jo je prepričala s svojo strokovnostjo in energijo. »Njene izkušnje pri načrtovanju digitalnih strategij in uspešnem vodenju 360-stopinjskih medijskih kampanj kažejo na njeno poglobljeno poznavanje trga in trendov. Prepričana sem, da bo s svojimi izkušnjami in idejami ter z analitičnim pristopom pomembno prispevala k uspehu naše ekipe,« pravi Šorli Jakinova.