will marlow
Aktualno

Agencija Will Marlow se širi v Srbijo

Will Marlow Agency, ameriška agencija za digitalno oglaševanje in iskalni marketing, je odprla pisarno v Srbiji. Ob tej priložnosti so pripravili akcijo, s katero želijo pomagati lokalnim podjetjem, ki jih je prizadela koronakriza.

»Ob otvoritvi smo veseli in vznemirjeni, saj to pomeni začetek širitve na srbsko tržišče. Že nekaj časa se nam je zdelo, da bo Beograd idealna lokacija za nas, k tej odločitvi pa je prispevala velika sposobnost posameznikov na tehničnem področju in njihova želja po vrhunskem izobraževanju,« je povedal Will Marlow, izvršni direktor agencije. Na njihovo odločitev je vplivalo tudi sodelovanje s srbsko kadrovsko agencijo Jaka Lounge. »Z ekipo agencije smo začeli partnersko sodelovanje in njihova korporativna kultura ter vrednote, kot sta transparentna komunikacija in nenehno učenje, so povsem usklajene z našimi,« je ob tej priložnosti povedala Tatjana Prokić, partnerica v Jaka Lounge.

Pomoč podjetjem, ki jih je prizadela koronakriza

Otvoritev pisarne v beograjski četrti Vračar jim je nekoliko otežil koronavirus, saj so bili ravno marca sredi vseh postopkov. Nato so morali vodilni na hitro zapustiti Beograd in se vrniti v svoja domača mesta, preden so se meje zaprle. Kljub koronakrizi pa so se v agenciji lotili akcije, s katero so želeli podpreti obstoječe in nove naročnike, ki so čutili negativen vpliv pandemije na svoje poslovanje. »Ob odprtju pisarne v Beogradu smo se odločili, da bomo podjetjem, ki jih je prizadela pandemija, svoje storitve ponudili brez začetnih stroškov. Vemo, da se vsak lahko kdaj spotakne in pade, v takšnih trenutkih pa potrebujemo nekoga, ki nam ponudi roko in nam pomaga vstati. Z našo potezo želimo pomagati lokalni poslovni skupnosti in tako na pozitiven način začeti poslovati v Beogradu,« je še dejal Marlow.

V okviru programa bodo podjetjem med drugim pomagali tako, da jim bodo brezplačno pripravili načrt za oglaševanje na Facebooku za poljubno oglaševalsko akcijo, tri mesece pa jim bodo tudi brezplačno pomagali upravljati oglase. Po treh mesecih se bodo v podjetju lahko odločili, ali bodo z oglaševanjem nadaljevali samostojno ali pa bodo postali naročnik agencije.

 

 

 

Intervju

Življenje z znaMMkami
25. 11. 2024

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u, zato jo objavljamo tudi na…

Najljubši oglaševalski slogan je: »Kaj bi mi brez domišljija.«

z
20. 11. 2024

Ob 30. obletnici delovanja najbolj prepoznavne in priznane znamke v svetu moške mode v…

gizem
16. 11. 2024

O programih izobraževanja in usposabljanja zaposlenih smo se pogovarjali z Gizem Ozturk,…

Naši avtorji