Alan Šćuric prevzel vodenje tržnega komuniciranja v Telekomu Slovenije
Alan Šćuric je s 1. februarjem 2020 v ekipi centralnega marketinga prevzel vodenje tržnega komuniciranja Telekoma Slovenije.
Gašper Meden
Njegove ključne naloge so povezane z načrtovanjem, izvajanjem in upravljanjem tržnokomunikacijskih aktivnosti družbe, pripravo in izvajanjem strategije korporativne in produktnih blagovnih znamk ter pripravo in izvajanjem komunikacijske strategije za vse ciljne segmente.
»Verjamem, da bomo skupaj z ekipo v dinamični panogi in vrhunskem podjetju ustvarjali dodano vrednost in še naprej uspešno upravljali znamko Telekom Slovenije, ki slovenskim uporabnikom prinaša najsodobnejše tehnološke rešitve in digitalne storitve, ki nas vedno znova navdušujejo,« je za MM povedal Alan Šćuric.
Ima 14 let izkušenj s področja marketinga in je deloval v več mednarodnih podjetjih. Začelje v zagrebškem Dukatu, kjer je znotraj sistema Lactalis pridobil prve marketinške izkušnje, nadaljeval pa v skupini Danone, in sicer najprej v Sloveniji in potem na Dunaju. Od leta 2014 je bil zaposlen v Atlantic grupi, od tega dve leti v Beogradu kot direktor marketinga strateškega poslovnega področja kava, kjer je bil odgovoren za krepitev položaja blagovnih znamk Barcaffe in Grand Kafa na trgih nekdanje Jugoslavije. Zadnja tri leta je v okviru strateškega poslovnega področja delikatesni namazi ustvarjal krovno strategijo znamke Argeta s poudarkom na širitvi na več kot 30 trgov ter vodil vstop na nove trge, kot so ZDA, Poljska in Španija.