Ali sploh veste, kako digitalno pismeni so »babyboomerji«?
»Babyboomerji« ali »otroci izobilja« (rojeni med letoma 1946 in 1964) spreminjajo tradicionalne medijske navade in postajajo vse bolj digitalno pismeni, mnogo znamk pa se tega ne zaveda.
Blagovne znamke ne sledijo hitremu digitalnemu prehodu »babyboomerjev«, razkriva WARC-ovo poročilo »Baby Boomers’ big digital shift«. Medtem ko so blagovne znamke osredotočene na generacijo Z, tudi starejši uporabniki vse bolj sprejemajo digitalne vsebine; to pa zahteva prilagoditev vsebin in strategij v oglaševanju.
Leta 2024 starejši od 55 let preživljajo več kot polovico svojega medijskega časa na spletu. To je znatno povečanje v primerjavi z letom 2020, kar kaže na spremembo, ki jo je sprožila pandemija. »Medijski načrtovalci morajo opustiti idejo, da babyboomerji ostajajo pri tradicionalnih navadah,« pravi Paul Bland iz Havas Media Network.
»Raziskava je dokazala, da njihove navade zahtevajo spremembe v načrtovanju oglaševanja, s poudarkom na njihovih specifičnih digitalnih navadah, kar je ključnega pomena za doseganje te premožne demografske skupine.«
Ljudje, stari med 55 in 64 let v letu 2024 preživijo dnevno povprečno 93 minut na družbenih omrežjih, najbolj priljubljen ostaja Facebook, medtem ko TikTok uporablja zaenkrat le 9 odstotkov, a so odprti za učenje in rabo tega omrežja. Zanimivo, tudi raba drugih digitalnih vsebin, kot so pretočne televizijske storitve, se povečuje hitreje – za kar 195 odstotkov več kot leta 2015.