Danny Dyer
Aktualno

Anglija je vsem najljubša … mar ne? 

No, tako vsaj pravijo napovedi izida evropskega nogometnega prvenstva UEFA Euro 2024, ki se začenja danes. 

Ob tej priložnosti irsko podjetje za športne igre na srečo Paddy Power v svoji najnovejši kampanji »slavi« potencialno zmago angleške ekipe kot »favorita Evrope«, pri čemer se na zabaven način norčuje iz nekaterih stereotipov, po katerih so Angleži znani. Lahkotno kampanjo je ustvarilo podjetje BBH London, v njej pa nastopa Danny Dyer, ki uteleša tipičnega angleškega nogometnega navijača. Dyer kot glavni junak celotnega spota izraža podporo angleški ekipi, hkrati pa se nežno norčuje iz nekaterih evropskih pogledov na Anglijo.

Spot, ki prikazuje komični ton glasu blagovne znamke Paddy Power in njihovo povezanost z nogometno kulturo, se začne z razjasnitvijo obnašanja »Britancev v tujini«. Nemški gospod v šali trdi, da mu je všeč angleška skromnost, medtem ko zaseda svoj sedež na letalu, polnem navijačev, ki še vedno slavijo zmago na svetovnem prvenstvu leta 1966. Ob bazenu ženska komentira angleško naklonjenost slogu in eleganci, ko se pojavijo štirje fantje v značilno oprijetih kavbojkah. Španska natakarica opaža, da se znajo Angleži brez težav vključiti v nove kulture, medtem ko Dyer na počitnicah v Španiji naroča tipično angleško jed.

Kampanja je morda humorna, vendar je Anglija na stavnicah dejansko favorit za zmago na tekmovanju, kot je za Creative Brief povedala Michelle Spillane, direktorica marketinga pri Paddy Power. Dodaja: »S to najnovejšo kampanjo smo želeli zajeti velik občutek pričakovanja pred letošnjim evropskim prvenstvom in menimo, da ta kampanja to natančno povzema – ne le za angleške navijače, temveč za nogometne navdušence z vseh koncev celine.« 

Spot je režiral Andrew Gaynord, za produkcijo je poskrbelo podjetje Mindseye, izvajal pa se bo skupaj z dejavnostmi na družbenih omrežjih, v tiskanih medijih in zunanjem oglaševanju.

Intervju

z
20. 11. 2024

Ob 30. obletnici delovanja najbolj prepoznavne in priznane znamke v svetu moške mode v…

gizem
16. 11. 2024

O programih izobraževanja in usposabljanja zaposlenih smo se pogovarjali z Gizem Ozturk,…

Sasha Savić
09. 11. 2024

Ključ do uspeha vsakega vodje je v tem, da najde prave ljudi, je prepričan Sasha Savić,…

Moj glavni kriterij pri izbiri ljudi je bil občutek, da posameznik pred mano goji globoko strast do oglaševalske industrije in blagovnih znamk ter to…

Naši avtorji