zzz
Aktualno

Answear poziva, naj (po)mislimo nase in storimo nekaj zase

Spletna trgovina Answear v svoji novi komunikacijski kampanji v sodelovanju s terapevtom Dragom Švajgerjem opozarja na prekomerno stimulacijo in nas poziva k spremembam.

Količina vizualnih in slušnih informacij, ki jih naši možgani sprejmejo na dnevni ravni, je večja kot kadar koli prej v zgodovini človeštva. Raziskave kažejo, da v povprečju vase vsrkamo 34 gigabajtov podatkov. V tradicionalnih medijih je to enakovredno približno 100 tisoč besedam. To je, kot da bi se neprekinjeno pogovarjali 12 ur. Zato prihaja do pretirane stimulacije, ki je stanje psihofizične preobremenjenosti. Povzroča jo prevelika količina dražljajev, ki negativno vpliva na zdravje in lahko povzroča kronični stres. Kljub temu da pretirana stimulacija ni nov pojav, pa v digitalni dobi postaja vse intenzivnejša.

Answear zato s svojo novo kampanjo »(Po)misli nase ter naredi nekaj zase« ozavešča ljudi o vplivu prekomerne stimulacije, zlasti v današnjem digitaliziranem svetu. »Želimo si podati ustrezne rešitve in s pomočjo strokovnjakov ustvariti platformo, ki nudi pomoč na tem področju. Ker se zavedamo, da se o tej temi ne govori veliko, je namen naše kampanje, da se začne o tem govoriti in da spodbudimo razmislek o tem,« so za MM povedali pri Answearju.  

Kampanja poleg Slovenije poteka na vseh drugih trgih, kjer je prisotna blagovna znamka Answear (Poljska, Češka, Slovaška, Bulgarija, Romunija, Ciper, Ukrajina, Madžarska, Grčija in Hrvaška). Nekatere države so ohranile izvirno ime »Take care of what’s inside«, na drugih trgih pa so prilagodili tudi ime projekta, tudi pri nas, kjer se glasi: »Misli nase – notranji mir«.

»Kampanja trenutno vključuje digitalne kanale, v nadaljevanju pa prihajata tudi podkast in dogodek oz. delavnica na to temo. Na spletni strani smo za zdaj zajeli že obstoječe podkaste predvsem na temo čuječnosti, zbrane so tudi vaje, ki jih je pripravilo Društvo za razvoj čuječnosti, najde pa se tudi nekaj literature,« pravijo pri Answearju. Dodajajo tudi, da imajo na voljo precej močno platformo in različne vire, preko katerih lahko relativno hitro prenašajo sporočila. »To prednost lahko izkoristimo tudi za dobrobit družbe. Tematiko prekomerne stimulacije vidimo kot dejanski problem družbe in če imamo priložnost (ter voljo) to sporočilo širiti naprej ter komu pomagati, to z veseljem storimo,« so še povedali za MM.

Intervju

z
20. 11. 2024

Ob 30. obletnici delovanja najbolj prepoznavne in priznane znamke v svetu moške mode v…

gizem
16. 11. 2024

O programih izobraževanja in usposabljanja zaposlenih smo se pogovarjali z Gizem Ozturk,…

Sasha Savić
09. 11. 2024

Ključ do uspeha vsakega vodje je v tem, da najde prave ljudi, je prepričan Sasha Savić,…

Moj glavni kriterij pri izbiri ljudi je bil občutek, da posameznik pred mano goji globoko strast do oglaševalske industrije in blagovnih znamk ter to…

Naši avtorji