argeta
Aktualno

Argeta Junior s portalom za otroke

Argeta, blagovna znamka Atlantic Grupe, je v sodelovanju z Agencijo 101 prenovila portal za otroke, na katerem ponujajo poučno-zabavne vsebine.

Portal so zasnovali z izhodiščem, da je v današnjem času na spletu vse več neprimernih in celo škodljivih vsebin za otroke. Nanje naletijo tudi na portalih, namenjenim otrokom. Argeta Junior zato otrokom ponuja prenovljen portal poučno-zabavnih vsebin, ki nadgrajuje njihove interaktivne e-zgodbe za spodbujanje kognitivnega razvoja.  Portal, ki cilja tako na otroke kot tudi njihove starše, je plod dolgotrajnega razvoja in sodelovanja med ekipo Argete Junior in Agencijo 101. Projekt bodo dolgoročno nadgrajevali in osveževali z novimi vsebinami in tematskimi področji. 

»Prežetost vsakdana s sodobnimi digitalnimi napravami je nova realnost nas in naših otrok. Jasno je, da to prinaša precej slabosti, a hkrati tudi marsikaj dobrega. V projektu smo zato želeli izkoristiti pozitivne vidike uporabe sodobnih tehnologij in čas otrok na spletu narediti kar se da koristen. Vse vsebine zato spodbujajo razgledanost ter kognitivni in motorični razvoj. Prav tako smo vsebine oblikovali v manjše enote, da jih lahko otroci rešujejo v krajših časovnih intervalih in jih s tem ne priklenemo na ekrane,« je povedala Simona Koren, vodja marketinga za razvoj kategorije in blagovne znamke Argeta pri Atlantic Grupi.

Pri razvoju sodelovali z mednarodno ekipo strokovnjakov

Kot glavno prednost portala izpostavljajo nabor uporabnih vsebin z različnih področij, kot so znanost, okoljevarstvo in čuječnost, ki spodbujajo razgledanost in kognitivni razvoj otrok. Vse vsebine so nastale v sodelovanju z mednarodno ekipo razvojnih psihologov in strokovnjakov z različnih področij, ki so poskrbeli za ustrezne vrste iger in nalog ter težavnost prilagodili posameznim starostnim skupinam otrok. 

»Danes, ko starši na spletu ne moremo zaupati niti priljubljenim otroškim junakom, nas zelo veseli, da lahko znotraj okvirjev strateške pozicije blagovne znamke Argeta Junior (edutainment) otrokom ponudimo premišljene in koristne oznamčene vsebine, s katerimi jih starši ne bodo »silili«, ampak jih bodo z veseljem uporabljali. Seveda v okviru zdravih strokovnih normativov in priporočil, na kar jih bo opozarjala sama platforma,« pojasnjuje Sašo Petek, kreativni direktor v Agenciji 101

Portal Junior dogodivščine najdete na junior-adventures.com

Intervju

Življenje z znaMMkami
25. 11. 2024

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u, zato jo objavljamo tudi na…

Najljubši oglaševalski slogan je: »Kaj bi mi brez domišljija.«

z
20. 11. 2024

Ob 30. obletnici delovanja najbolj prepoznavne in priznane znamke v svetu moške mode v…

gizem
16. 11. 2024

O programih izobraževanja in usposabljanja zaposlenih smo se pogovarjali z Gizem Ozturk,…

Naši avtorji