Atlantic Droga Kolinska je že tretjič oglaševalec leta
Slovenska oglaševalska zbornica je za oglaševalca leta 2019 ponovno razglasila družbo Atlantic Droga Kolinska
Črt Piksi/arhiv MM
Atlantic Droga Kolinska je naziv prejela zaradi svojega konsistentnega in razvojno naravnanega tržnega pristopa, zaveze k razvoju stroke ter postavljanja in spoštovanja visokih strokovnih standardov.
»Tržno komunikacijsko in širšo trženjsko odličnost družbe Atlantic Droga Kolinska že vrsto let zaznamuje odlično upravljanje s številnimi uspešnimi blagovnimi znamkami. V preteklem letu sta s svojim konsistentnim, kreativnim in inovativnim pristopom v portfelju blagovnih znamk Atlantic Droge Kolinske izstopali Cockta in Donat Mg. Njun nastop na trgu je še posebej zaznamovala svežina komunikacijskih rešitev, ki so v duhu časa in relevantno naslavljanje ciljnih skupin. Vrsto novosti pa sta predstavili tudi Argeta in Barcaffe,« so zapisali pri SOZ in dodali, da je Atlantic Droga Kolinska izrazito tržno usmerjeno podjetje, kar dokazuje tako na produktni kot tudi na korporativni ravni. »Podjetje nastopa na štiridesetih svetovnih trgih, na nekaterih najbolj zahtevnih in konkurenčnih evropskih trgih beleži zavidljive rezultate,« navajajo.
Enzo Smrekar, predsednik uprave družbe Atlantic Droga Kolinska (na fotografiji), je ob tem povedal, da že vrst let delajo korake, »včasih manjše, včasih večje, po poti, ki nas je vodila v trženjsko odličnost in, verjemite mi, naše misli in aktivnosti so danes že naravnane za nekaj korakov v prihodnost.« Po njegovih besedah so ustanovili interno trženjsko skupnost in na raven trženjskega razmišljanja pritegnili vse funkcije v podjetju. Danes trženjsko razmišljajo tako v računovodstvu kot tudi v proizvodnji ali razvoju in pravni službi. »Vsi v Atlanticu čuvamo, negujemo in krepimo naše blagovne znamke. Vsi se zavedamo, da je potrošnik v osrčju našega poslovanja. Eden od najbolj zanesljivih načinov, da dosežemo potrošnika, pa je tržno komuniciranje, ki ga je komisija nagradila in je plod tako naše strasti in kreativnosti kot odličnega sodelovanja s partnerskimi agencijami,« je med drugim izjavil in sklenil: »Pri takšni naravnanosti nas lovorike ne morejo uspavati in krize ne ustaviti, zadovoljen potrošnik pa z vsakodnevnim nakupom naših blagovnih znamk osmisli in nagradi naše delo.«
Aktualni intervju s Smrekarjem si lahko preberete na povezavi. Med drugim smo ga vprašali, kako zagotavljajo stalno marketinško osredotočenost vsakega zaposlenega v podjetju, zakaj je zanje tako pomembno, da prispevajo k dvigovanju standardov tržnokomunikacijske stroke in kako močne so njihove blagovne znamke izšle iz zadnje, »koronakrize«. Pri vsem tem Smrekar v prvi vrsti izpostavlja močno osredotočenost na potrošnika kot tudi zaposlene, ki so najbolj navdušeni ambasadorji podjetja.