Bad Bunny
Aktualno

Bad Bunny: Novinec v »hiši slavnih« Calvina Kleina

Blagovna znamka Calvin Klein je znana po tem, da v njihovih oglasih nastopajo »megazvezdniki«. Zdaj se je Kate Moss, Marku Wahlbergu, Kendall Jenner, Justinu Bieberju in drugim pridružil še raper Bad Bunny.

Oglas, ki ga je Bad Bunny oz. Benito Antonio Martínez Ocasio posnel za znamko Calvin Klein, je del spomladanske kampanje, fotografije zanjo pa je ustvaril slavni fotograf Mario Sorrenti. Del kampanje je tudi videooglas z naslovom »Bad Bunny Is Infinite«, ki so ga najprej predstavili na družbenih omrežjih, sledilo pa bo tudi televizijsko oglaševanje. »Gre za kampanjo, ki predstavlja mešanico moje glasbe in občutka za modo. Z njo želim navdihniti druge, naj sprejmejo svojo individualnost in se svobodno izražajo,« je Bad Bunny povedal za revijo GQ.

Intervju

zz
29. 03. 2025

Daniel Fazlić, direktor digitalnega razvoja v medijskem podjetju Bloomberg Adria, velja…

Uvedba umetne inteligence je bila moj osebni projekt, s katerim sem želel dokazati več stvari. Prvič, da UI ni samo ChatGPT in da jo je možno…

bonšek
29. 03. 2025

Žal tudi na področju odnosov z javnostmi (tako kot tudi v marketingu) velja, da je »…

Zaradi umetne inteligence bomo imeli več časa za strategije, pisna komunikacija bo morda hitrejša, a prav slog, ton in vsebinska raznolikost bodo še…

zz
28. 03. 2025

Od lanskega svetovnega pokala v smučarskih skokih v Planici sta Mastercard in agencija…

Naši avtorji